וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

השבוע בטריילרים יש לנו אנשים רעים. פושעים, שליטי אופל, אקדוחנים רצחניים. ויש לנו גם סוליד סנייק אחד

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ונאספים כאן בוידאודרום. השבוע עלה טריילר אחד – Fallout 3 - שזכה לסקירה משלו (ראו קישור), אבל היו גם עוד כמה. אנחנו לא מנסים לייצר נושאים לוידאודרום. מדובר בסקירה של הטריילרים ששוחררו השבוע. אבל לפעמים יוצאים לנו נושאים שלא בכוונה. זה המצב השבוע, שבוע בו נראה שגיבור המשחק החיובי והנחמד ביותר הוא כנראה סוליד סנייק, שהרג אינספור רשעים ורובוטים בקריירת המשחקים שלו. אנחנו מאחלים לכם הנאה בצפייה במעלליהם של אנשים לא נחמדים במיוחד בעודם עושים מיריביהם כדורי בשר שבדיים. תיהנו.

Call of Juarez

עולם המערב הפרוע של Call of Juarez הגיח לראשונה בסוף 2006, כשאנשים באירופה זכו לשחק בכותר הזה. מאז, עמלו המפתחים שלו על גרסאת האקס-בוקס 360 וגרסה נוספת למחשב האישי אשר תשווק בארצות הברית ותהפוך את 'קריאתו של חוארז' לאחד המשחקים הראשונים שתומכים ב-DirectX 10 החדש.

הקדימון החדש נותן לכם דגימה קטנה של האלימות והפעולה במשחק, תוך השמת דגש על גרפיקה. הגרסה הראשונית של הכותר זכתה לציון ממוצע של 76 ב-Gamerankings, ושיפור גרפי יכול לעשות לציון הזה רק טוב. כנראה שהגיע הזמן לקנות כרטיס מסך חדש, ואולי גם לשדרג את כל המחשב, כי זוהי הסנונית הראשונה – Assassin's Creed ו-Crysis תיכף מגיעים.

Overlord

אם נמאס לכם לשחק את האיש הטוב, והמלים Dungeon Keeper גורמות לכם לחייך ולתהות לאן נעלמו הימים הטובים והיפים ההם, כנראה שמאוד תשמחו לראות את הקדימון של Overlord. אמנם הדינמיקה של המשחק הזה שונה מאוד מ-DK, אבל העלילה המטורפת והשליטה על אנטי-גיבור מובהק נראים מוכרים.

מעבר לגיבור עצמו, יהיו במשחק הזה גם עשרות עבדים נאמנים שיעקבו אחריכם לכל מקום ויעשו כל מה שתגידו להם. העבדים האלה – עד 50 מהם – הם חלק חשוב ובלתי נפרד מהמשחק, והם אלה שיעזרו לכם לנצח את הגיבורים המעצבנים ולשחרר את העולם מעול הטוב.

Metal Gear Solid 4

סדרת משחקי 'מטאל גיר', מעבר להיותה סדרה מעולה בתחום פעולה והתגנבות, מביאה גם סיפור מרתק עם נראטיב שמתאים יותר סרט מתח. הידאו קוג'ימה, יוצר הסדרה, הוא אחד הבמאים המעניינים ביותר שיצאו מיפן בעשורים האחרונים, רק שאת עבודת הבימוי שלו הוא עושה במדיום אינטראקטיבי וממכר שנקרא משחקי וידאו. זאת גם אחת הסיבות לכך שמשחקי הסדרה אף פעם לא ניחנו במצלמה חופשית – אל לנו, לשחקנים, להרוס את החזון של קוג'ימה.

הקדימון הראשון של Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots הוצג לפני שנה בתערוכת אי-3. הקדימון אותו תוכלו לראות היום הוא אותו אחד, עם תוספות מינוריות למדי בכל הקשור לחומר חדש, אבל הגרפיקה נעשתה מחדש בשביל לשקף את ההתקדמות בתהליך הפיתוח. בשביל להפוך סרטון של 14 דקות למעניין לא מספיק להראות דברים יפים, צריך גם עלילה, ואותה תמצאו כאן בשפע. רק חבל שטרם נודע לנו מתי המוצר השלם יגיע לחנויות, ואפילו שבסוף הסרטון כתוב "2007", השמועות האחרונות גורסות כי לא נראה את MGS4 לפני אמצע 2008.

Kane and Lynch

'קיין ולינץ'' הוא המשחק החדש של חברת IO Interactive – האנשים שהביאו לנו את הסוכן 47 הקירח ואת מעלעליו. לא הרבה ידוע על המשחק, והדברים שפורסמו לא נוגעים בהכרח לגרפיקה ומשחקיות – בתחום הזה הקדימון עושה את עבודתו נאמנה – אלא על שתי הדמויות הראשיות והאינטראקציה ביניהם.

קיין ולינץ' הם לא אנשים טובים, ממש לא. האחד הוא שכיר חרב שמשפחתו נחטפה, והשני הוא פסיכופט ש"שומר" על חברו בשביל שלא ימות לפני שיחזיר למעסיקיהם את הכסף אותו הוא חייב. שניהם, אגב, נידונים למוות ונמלטים מרשויות החוק. אחלה של התחלה לסיפור, אבל בשביל לראות איך הוא ממשיך נצטרך לחכות עד לתקופת החגים הקרובה. אם יקרה איזה נס חנוכה, אולי נקבל את המשחק אפילו לפני זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully