וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מקלדת שקטה

דידי חנוך

10.6.2007 / 2:39

הנה הדבר שלו חיכו בני ובנות זוג של גיימרים ואנשים שעובדים בבית בלילה: מקלדת שלא תעלה להם על העצבים

נחמד לעבוד בלילה. שקט, ואף אחד לא מפריע לבנאדם לחשוב ולכתוב. נחמד גם לשחק בלילה. אף אחד לא בא ומסיח את דעתך בדיוק באמצע הקרב עם הבוס האימתני ביותר במשחק.

אבל יש גם צד אפל לעבודה והמשחקים בלילה. הצד הזה הוא קולות ההקלקה. מה שביום הוא רעש שולי לכל היותר הופך בלילה לסדרה של רעמים. אנחנו, שמשחקים ומקלידים עם אוזניות, לא ממש שומעים את זה. אבל בני ובנות הזוג שלנו דווקא כן. אלה מאיתנו שלא גרים בבתי ענק יודעים את זה היטב: קולות ההקלדה יכולים להיות מטרד אמיתי בלילה בעבור שאר האנשים שגרים בבית.

ענקית הגאדג'טים הבינלאומית Thanko, שמוצריה הופיעו אינספור פעמים בגאדג'ט היום ובגרוע של השבוע, שמעה את תחינות המשוועים לקצת שקט בשעה שלוש בלילה. ובתגובה, היא מציגה את המקלדת השקטה.

המקלדת של תאנקו אמורה להשמיע קול של 6 דציבלים, לעומת 30 במקלדת ממוצעת. כלומר, הרבה יותר שקט. ואם בני ובנות הזוג ימשיכו להתלונן אחרי זה, זאת כבר באמת בעיה שלהם.

אלה מאיתנו שקשה להם בלי קולות ההקלקה עשויים למחות. אלה מאיתנו שרוצים גם מקלדת איכותית - תאנקו ידועים בקונספטים חדשניים ומעניינים, לא ביכולות הנדסה עילאיות - עשויים לסרב. אבל מקלדות שקטות איכותיות באמת כמו WED 8000 של מיקרוסופט עולות הרבה יותר, וסביר להניח שיהיה מי שימצא עניין בהוצאת 33 דולרים (לא כולל משלוח) בעבור לילות שקטים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully