וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: BeerBot

אין מה לומר: הוא לא שימושי. הוא לא מועיל. אבל הוא רובוט שמוזג בירה, וככה אנחנו אוהבים אותו

אני מצטער, קוראים יקרים. גאדג'ט היום שלנו הוא אחד הדברים הכי לא שימושיים שתפגשו בשנת 2007, ואולי בכלל בעשור הזה. אבל כמה שהוא לא שימושי, ככה הוא מגניב. הו, על המגניבות שלו אפשר לחבר שירים ולביים הפקות בלט. קבלו, בבקשה, את מוזג הבירה האוטומטי.

הוא מגיע, כמובן, מארץ השמש העולה והגאדג'טים המוזרים – יפן. קוראים לו Asahi Robocco BeerBot והמטרה שלו, כפי שכבר אמרנו, היא למזוג לכם בירה. הרובוט הזה נראה, יותר מכל דבר אחר, כמו R2D2 מ'מלחמת הכוכבים', רק שהבטן שלו היא מקרר ל-6 פחיות בירה ושתי כוסות. כל מה שצריך לעשות זה להוציא כוס, לשים אותה באחת הידיים של הרובוט וללחוץ על הכפתור – כל השאר אוטומטי.

הרובוט המוזר מרים מהמקרר פחית משקה, פותח אותה ומוזג אותה לכוס. אם עכשיו אתם צוהלים ולא מבינים למה אני טוען שזה לא שימושי, כדאי שתדעו כי את כל זה הוא עושה בערך תוך דקה וחצי, בעוד שבן אדם רגיל יכול לבצע את אותה המשימה בכ-20 שניות, והוא כנראה גם לא ישפוך חלק מהבירה. אז כן, הגאדג'ט הזה נבנה על טהרת המגניבות, ומחירו בהתאם – כ-800$ יעלה לכם ה-BeerBot (שמגיע במצב "משומש קמעה"), וזה לא כולל משלוח. מצד שני, אם אתם קונים אחד כזה, כנראה שכסף הוא לא אחת הדאגות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully