וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי הקופים נותן סימן חיים

12.6.2007 / 13:55

Monkey Island חוזר... אולי! בשבוע האחרון שני מקורות שונים הפיחו תקווה בליבם של מעריצי הסדרה

סדרת משחקי Monkey Island חוזרת... אולי. לפני שאתם מתחילים לזרוק כיסאות וצבים מרוב התרגשות, כדאי שתבינו כי זוהי רק שמועה, אם כי ממקור טוב. אבל כאמור, שמועה, שמועה, שמועה, אל תפתחו את בקבוקי השמפניה.

כמובן ששמועות על Monkey Island 5 מתרוצצות ברשת כבר שנים רבות, אבל בשבוע האחרון משהו מעניין קורה. קודם כל האתר RumorReporter מדווח שמשחק MI חדש נמצא בפיתוח, והמקור לכך הם אנשי חברת LucasArts שעבדו על חלק מהמוסיקה למשחקים הקודמים בסדרה. עם זאת, באותו המקום נאמר שללוקאסארטס יש כרגע המון פרוייקטים, אז משחק 'אי הקופים' חדש לא יגיע לפני השנה הבאה, אם בכלל.

כמה ימים לאחר הדיווח ההוא, פרסם אתר מעריצים גדול של משחקי Monkey Island שלוש תמונות שנשלחו למנהל האתר על ידי סטיב פרסל – היוצר של 'סם ומקס' ואחד המאיירים של 'אי הקופים'. פרסל כתב שהתמונות האלה "לא קשורות בשום אופן לפרוייקט פיראטי מבוטל או קיים", אבל לא אמר שום דבר על פרוייקטים עתידיים.

אז כן, זוהי שמועה, ושמענו כבר מבוססות ממנה שהתבררו כלא נכונות, אבל הפעם יש לנו משהו ממשי להיאחז בו – שלוש תמונות, ובשביל תקווה לא צריך יותר מזה.

אי המה?

צר לי על כך שאני כותב את שתי הפסקאות הבאות, אבל חייבים להודות - הרבה זמן עבר מאז Monkey Island 4, והרבה מאוד אנשים מהלכים היום על פני כדור הארץ בלי לדעת מיהו גאיבראש ט'ריפווד ולמה צריך לפחד מלה-צ'אק. בשביל כל אלה, הסבר קצר:

Monkey Island היא סדרה של ארבעה משחקי הרפתקה (קווסטים), שעקבו אחר הקריירה המזהירה של גייבראש ת'ריפווד - פיראט צעיר, אמיץ וחכם. טוב, לא ממש אמיץ, וגם לא כל כך חכם, אבל הוא כן היה מסוגל לעצור את נשימתו ל-10 דקות. כל המשחקים בסדרה ניחנו בהומור רב, דמויות ססגוניות והרפתקאות מוזרות למדי.

האחרון שבכותרי הסדרה - Escape from Monkey Island, הגיע לפני 7 שנים, ומאז מחכים רבבות המעריצים להכרזה על משחק חדש, או סרט, או ספר - משהו שיחייה את העולם ממנו נאלצו להיפרד. היום הוא יום טוב בשבילנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully