וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אוהל מחשמל

בילוי בחיק הטבע זה טוב ויפה, אבל מה לעשות עם הגאדג'טים? אוהל חדש מציע פתרון יצירתי

כשאני יוצא לקמפינג, הדבר שהכי מעצבן אותי הוא קמפינג. באמת ובתמים, אני אוהב טבע במנות קטנות, ומעדיף שהמקום בו אני מבלה את הלילה יכלול מזרון אורטופדי נוח. אבל היי, בטוח יש אנשים שאוהבים את כל העסק הזה, אחרת אי אפשר היה להסביר את ההצלחה של רשתות המחנאות. בשבילכם, אוהבי הטיולים שקוראים את מדור 'גאדג'ט היום', המציאו את גאדג'ט היום שלנו.

חברת Eureka השכילה להבין שגם אנשים שמוכנים לישון במקום לא ממוזג וחסר קירות, צריכים לפעמים חשמל בשביל להטעין את ה-GPS ונגן המוזיקה, והשיקה את אוהל ה-N!ergy tent. האוהל הזה מגיע ב-3 גדלים – ל-5, 8 או 10 אנשים, אך העובדה הזאת לא מזכה אותו בכבוד שלנו. שלושה שקעי 12 וולט ב"קירות" האוהל, עם חיווט מוסתר לגמרי בבד דווקא כן. השקעים, אגב, זוהרים בחושך, כך שלא צריך להסתבך בנסיון למצוא אותם.

החשמל לאוהל מגיע מ-E!Power Pak (הם ממש אוהבים סימני קריאה בחברה הזאת), אביזר ששוקל פחות מ-5 קילוגרמים ונטען משקע חשמלי בבית. בתוך ה-Power Pak ישנה סוללה של 7 אמפר שעות עם מפסק אוטומטי של 15 אמפר. באשר לשימושיות של מתח 12 וולט – תמיד אפשר להשתמש במטען לרכב עם מתאם לשקע חשמלי, זה עדיף מגאדג'טים שלא עובדים. אם בימי קיץ הבהירים כל זה חסר תכלית – מטענים סולאריים קלים יותר ונוחים יותר לנשיאה, אז בשאר עונות השנה האוהל הזה יכול להציל לסלולרי והנגן שלכם את החיים. כל זה במחיר של כ-115-195 דולרים לאוהל (תלוי בגודל) ו-50 דולרים בשביל ה-Power Pak.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully