וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה בתל אביב: שקיפות מלאה

חברת יורוקום פותחת מרכז קונספט חדש של נוקיה בתל אביב, אשר משלב חנות עם אולם תצוגה חוויתי

חברת יורוקום – נציגתה של Nokia בישראל, השיקה היום בתל אביב מרכז חוויתי ראשון מסוגו של נוקיה בארץ, ולטענת אנשי יורוקום גם בעולם כולו. המרכז, אשר ממוקם ברמת החייל, משתרע על שטח של 150 מ"ר והיקף ההשקעה בו נעמד בכחצי מיליון דולרים. מעבר לחוויות השימוש במוצרי נוקיה, יתפקד המרכז החדש גם כנקודת שירות ומעבדה למוצרי החברה.

150 מטר רבוע זה לא שטח גדול, וביורוקום התאמצו מאוד לתת לחלל אשליה של מרחב. חוץ מהקירות הפנימיים, הכל כאן שקוף, החל מהקיר החיצוני ועד לקוביות זכוכית שיוצרות ארבעה מתחמים נפרדים בתוך חדר אחד. המתחמים הללו הם Hear (שמע), See (ראה), Do (עשה) ו-Play (שחק). המטרה כאן היא להעביר ללקוח את חווית המכשירים והגאדג'טים השונים של נוקיה, ובסוף אולי למכור לו משהו.

אך המרכז החדש הוא לא מקדם מכירות גרידא – לא לחינם יש בו מכשירים שלא הגיעו לארץ ואולי גם לא יגיעו. המטרה הסופית, לדעתי, היא להקנות למשתמש נאמנות למותג נוקיה, ולהראות לו את הטוב מכל עולמות החברה בידיעה שהוא אולי לא יקנה את המכשיר הכי מתקדם על המקום, אבל הרושם שיישאר לו מהביקור במרכז יהיה חיובי. בשביל זה גם נשכר צוות מדריכים שילווה את המבקרים ויסביר להם על אודות המכשירים המוצגים, וייערכו גם סיורים מודרכים לקבוצות של בני נוער, סטודנטים ורבים אחרים.

התפיסה הזאת של "מרכז חוויתי" מפרידה את חנות הקונספט של נוקיה בתל אביב מאחיותיה בשאר העולם. זוהי לא "חנות דגל", כפי שהכריז מנכ"ל יורוקום, אילן גרינבוים, אשר לא רצה בכלל להשתמש במלה "חנות" לתיאור המקום החדש. ובכל זאת, תוכלו לקנות כאן טלפונים סלולריים ואביזרים כגון אוזניות Bluetooth, רמקולים ונרתיקים.

המרכז ייפתח ביום ראשון הבא, ה-17 ביוני, ויפעל בימים א-ה בין השעות 9-18, וביום שישי בשעות 9-13. ניתן להגיע אליו באופן חופשי, אך לתיאום סיורים והדרכות יש להתקשר מראש למספר 03-7699000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully