וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנסו, כנסו

14.6.2007 / 14:49

אתר ישראלי חדש מציע לכם לרכל באנונימיות על חבריכם לעבודה ולקרוא עדכונים של רכלנים אחרים

קשה לעבוד במשרד, לא משנה כמה גדול או קטן הוא, בלי לשמוע רכילויות משרדיות מפעם לפעם. זה הגיוני – אם אותם האנשים פוגשים אחד את השני כל יום, יצר המציצנות מתגבר לעיתים על הרצון לשמור פרטים לא-פומביים כאלה ואחרים לעצמנו. רשת האינטרנט הביאה עמה את היכולת לספר לכל השאר דברים תוך שמירה על אנונימיות, ועד מהרה החלו לפרוח אתרים ובלוגים המוקדשים לרכילויות על אנשים שלא באמת נחשבים לסלבריטאים בכל קנה מידה.

אתר ישראלי חדש בשם "מרכלים" (merahlim.co.il) בא לספק את יצר הרכילות של כל העובדים בישראל, עם קטגוריות שמוקדשות לחברות הבולטות במשק. כך, למשל, אפשר לדעת שמישהו ראה מנהל בכיר באמדוקס שורט את מכוניתו של אחד המנהלים האחרים, ועובד אל-על אנונימי מספר על בילוי משותף בניו-יורק של טייס ודיילת. את כל זה צריך לקחת, כמובן, בעירבון מוגבל – למרות מה שאולי שמעתם, לא כל מה שאתם קוראים באינטרנט הוא נכון.

"מרכלים" שיוזמו ואחד ממקימיו הוא שלומי בוצ'צ'ו, צלם המערכת של וואלה!, הוא האנטי-תזה למדורי רכילויות בעיתונים ואתרים באינטרנט שכל עיסוקם הוא למצוא חדשות עסיסיות על סלבריטאים. כמעט כל מושאי הרכילות ב'מרכלים' הם אנשים מהשורה ששלומם לא מעניין אף אחד חוץ ממכריהם, אנג'לינה ג'ולי ואולי שון פן. אך בכל זאת, יש משהו מרתק בקריאת הרכילויות המשרדיות, גם כשהן נוגעות למקומות עבודה בהם אנחנו לא מכירים אף אחד, פשוט כי אלה סיפורים מאוד אנושיים ולא מורמים מעם – כאלה שאפשר למצוא גם במקומות העבודה שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully