וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

אין ספק. זה מה שהאנושות היתה זקוקה לו בימים טרופים אלה: מחזיק מפתחות שהוא משחק אבן נייר ומספריים

בדרך כלל אנחנו, בוואלה!מחשבים, צריכים לסרוק את האינטרנט במשך שעות על גבי שעות בשביל למצוא לכם את הגאדג'ט הגרוע של השבוע. היום הוא היה בערך הגאדג'ט הראשון שראינו, ואפילו אז – כשמאות אייטמים בקורא ה-RSS מחכים לכך שנקרא אותם, ידענו שמצאנו את האחד והיחיד.

האנושות כבר מזמן לא מסתפקת במחזיקי מפתחות שכל מטרתם היא, ובכן, להחזיק מפתחות. צרור המפתחות שלנו מחובר לכונן פלאש, נגן מדיה או במקרים קיצוניים אפילו טלפון – כולם דברים שימושיים שהופכים את החיים שלנו למהנים יותר. מחזיק המפתחות עליו אכתוב כאן עכשיו איננו כזה – הוא לוקח את חיינו ומצליח להפוך אותם למהנים פחות. קבלו, בבקשה, את "אבן, נייר ומספריים" הדיגיטלי.

"אבן, נייר ומספריים" הוא משחק עתיק יומין שמשלב מזל ואסטרטגיה, כשהיחס ביניהם איננו ברור. הבחירה באחד משלוש התנועות מגיעה, אצל שחקן מנוסה, לאחר שבחן את היריב לעומק, הסתכל לו בעיניים וניחש מה היריב עומד לעשות על פי ההיכרות עמו. מחזיק המפתחות המדובר מוציא מזה את כל הכיף, וקובע את התנועה באופן שרירותי לגמרי. בכך הוא הופך את כל העסק לחסר משמעות ונטול-כיף לחלוטין. לא רק זה, בשביל ליהנות פחות תצטרכו לשלם 8.89 דולרים על זוג של מחזיקי המפתחות הללו, והעובדה הזאת נעצה את המסמר האחרון בארון שיהפוך עד מהרה לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully