וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

השבוע אין ממש מכנה משותף בין הטריילרים בוידאודרום. אבל יש טריילר ראשון ל-FIFA 08, וזה מה שחשוב

בכל שבוע עולים טריילרים למשחקים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בסל אחד ששמו וידאודרום. השבוע יש לנו משחק מכות אחד, הדגמה טכנית מסקרנת, משחק מלחמה תעמולתי ושני משחקי ספורט שממשיכים סדרות מצליחות. וכן, אחד מאלה הוא FIFA 08.

Tony Hawk's Proving Ground

סדרת משחקי 'טוני הוק' נקלעה לרוטינה של משחקים שנתיים שלא מוסיפים הרבה ומתחילים לייגע את המעריצים. הטריילר הראשון של Tony Hawks Proving Ground מנסה לגרום לנו לחשוב שכשיגיע הכותר הזה לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3, הוא יהווה שינוי משמעותי בתחום משחקי הסקייטבורדינג, עם עולם פתוח ומגוון אפשרויות קריירה. הפעם, כך טוענים מפתחי המשחק, נוכל לבחור אם להפוך למקצוענים ולהרוויח כסף או להקדיש את הקריירה לחדשנות ועיצוב מקומות חדשים. האם זה נכון, ויותר חשוב, האם זה כיף? נדע בקרוב.

Fifa 08

אי אפשר להגיד שסדרת משחקי פיפ"א היא הטובה שבסדרות משחקי כדורגל בלי הסיכון של פגיעה בתאונה מסתורית מידי אוהד Pro Evolution, אבל חייבים להודות שמשחקי פיפ"א עדיין פופולריים יותר. בשנים האחרונות עושה חברת EA מאמץ כביר להביא למשחקים שלהם יותר ויותר ריאליזם בשביל להמנע מהשפלה בהשוואה למתחרים הסופר-ריאליסטיים. השאלה היא אם זה נכון? אחרי הכל, יש בעולם קהל ענק של אנשים שרוצים משחק כדורגל ארקיידי ולא מסובך, בו לא צריך ללמוד לשחק שעתיים לפני שמצליחים להבקיע שער. הקדימון של פיפ"א 08 לא עונה על שאלת צביונו של המשחק, אבל הוא מציג עבודת רגליים נהדרת. צפו לעבודת הרגליים הזו בסתיו הקרוב על כל פלטפורמה אפשרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

id tech 5

טענה ארוכת השנים שלי היא שחברת id, אשר פיתחה את משחקי סדרת דום, לא באמת מפתחת משחקים. תסתכלו, לדוגמא, על דום 3 - משחקיות טובה מדי אין כאן, וגם העלילה מתאימה לצ'יזבט של גן ילדים, אבל הגרפיקה, הו הגרפיקה. זו, בעצם, המטרה של החברה - להדגים את המנוע החדש ואז למכור אותו בהרבה מאוד כסף לכל המבקש ליצור משחק יפהפה. הפעם הציג ג'ון קארמק - האיש מאחורי החברה, את המנוע החדש שלו בלי להראות משחק ספציפי עליו עובדים ב-id. ההצגה הזאת התקיימה במסגרת נאומו של סטיב ג'ובס בכנס ה-WWDC האחרון, ושווה לראות אותה בשביל לראות לאן מתקדמים הכלים הגרפיים במשחקי המחשב האישי והמקינטוש.

America's Army

המשחק America's Army הוא, יותר מכל, כלי תעמולה ציני ומגעיל של צבא ארצות הברית - מדינה בה אין גיוס חובה, ולכן מנסים אנשי הצבא לשכנע נערים שסיימו את בית הספר להתגייס לאחר סיום בית הספר. "תראו, נערים" אומרים אנשי הצבא האמריקאי, "המלחמה היא רק משחק, והוא ממש כיפי". דבר טוב אחד יצא מזה, והוא המשחק עצמו - אשר באמת כיפי, אם אתם בעלי היכולת לחשיבה ביקורתית, ומסוגלים להבין שאף צבא אמיתי לא נראה כל כך סטרילי. טוב, אולי צבא שוויץ שפלש לאחרונה, בטעות, לליכטנשטיין במסגרת תרגיל ניווט עם רובים אבל בלי תחמושת. השבוע ראינו את הקדימון הראשון של גרסאת האקס-בוקס 360 ל-America's Army, ומסתבר שגם על קונסולת המשחק של מיקרוסופט המלחמה נראית כמו פיקניק.

Soul Calibur 4

הסדרה היחידה שיכולה להתחרות ב-Tekken, לא רק מבחינת גרפיקה אלא גם בכל הקשור לכמות המעריצים והפנאטיות שלהם, מגיעה לסיבוב נוסף ב-Soul Calibur 4. הפעם המשחק יגיע רק לקונסולות הדור השביעי - האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3, כשהוא מציג מצבי משחק חדשים ודמויות נוספות. אחרי ש'סול קאליבור 3' זכה לביקורות מעורבות ולא הצליח לשחזר את הצלחת קודמיו, מעניין מאוד לראות אם יצליח המשחק החדש לחזור לכושר או שמצפה לנו כאן עוד 'רוקי'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully