וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כרית נחירות

דידי חנוך

17.6.2007 / 2:38

מזמן לא היה לנו גאדג'ט כל כך מועיל. קבלו את הכרית שיודעת מתי אתם נוחרים ומנענעת אתכם

נחירות הן מכה קשה לזוגיות ולחיים בכלל. מומחים אומרים שאנשים שנוחרים לעולם לא ישנים טוב במשך לילה שלם. הרעש, אותו אינם שומעים, עדיין עושה בהם שמות. בני ובנות הזוג של הנוחרים לא זקוקים למומחים כדי לדעת שאיכות השינה - והחיים - שלהם נפגמת.

בעבור הצד הלא נוחר במערכת יחסים זוגית, מוכר מאד המצב הבא: קול נחירות מעיר אותך. ואז את (ובואו נאמר את האמת, ברוב המקרים הצד הנוחר הוא הצד הגברי) דוחפת קלות את ראשו של בן זוגך הרועש. ואז זה מפסיק. לפחות עד הפעם הבאה.

החברה היפנית France Bed (כן, הם יפנים עם שם צרפתי) טוענת שהיא מצאה פתרון לבעיה. אם הוא עובד כמובטח, הוא עשוי להפוך אותם לאנשים עשירים מאד. ככה זה אמור לעבוד: בכרית יש "חיישני נחירה" - אנחנו מניחים שמדובר במיקרופונים - שאמורים לזהות את הרעש, בתקווה לפני שבת הזוג מתעוררת. עם זיהוי הרעש, הכרית רוטטת, ובכך גורמת לנוחר לשנות קלות את תנוחת הראש, מה שגורם להפסקת הנחירה. כמה פשוט, ככה גאוני.

אם הכרית הזאת עובדת כמובטח, הרי שעם יציאתה לשוק בספטמבר, לא מעט אנשים ישמחו לשלם את 240 הדולרים שהיא עולה ולשפר את איכות החיים, השינה והזוגיות שלהם. אנחנו רואים בעיני רוחנו לא מעט נוחרים שיקבלו את הכרית הזאת כמתנת יום הולדת מבנות זוגם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully