וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב עוזרים לכם לחתוך

17.6.2007 / 12:50

YouTube מתחדש. החל להציע לגולשיו כלים לעריכת מולטימדיה ומגיע גם לטלפונים סלולריים

אתר הסרטונים הפופולרי YouTube החל היום להציע לגולשיו כלי המאפשר להם לערוך סרטונים באמצעות מערכת המובנית בתוך האתר. המערכת – YouTube Remixer שמה, נמצאת כעת בשלב הבטא ונותנת לגולשים את היכולת ליצור קובץ מדיה מקורי בעזרת חיתוך והדבקה של חלקי סרטונים, תמונות, צלילים ואפקטים.

המערכת החדשה מופעלת בעזרת מנוע של Adobe Premiere, אך לא מסבכת את המשתמש עם ממשק מקצועי ומלא באופציות מתקדמות. במקום זה, יש כאן ממשק פשוט מאוד שמאפשר להעלות את כל המדיה הרלוונטית לשרת, ופועל על ידי גרירתם של חלקי מדיה למקום שמיועד להם על ציר הזמן האינטראקטיבי. בסופו של התהליך מתקבל סרטון חדש ומשופר אותו אפשר להעלות לאתר.

אנשי יוטיוב הם לא הראשונים שמציעים כלי שכזה למשתמשיהם, ואפילו לא הראשונים שעושים זאת בעזרת המערכת של Adobe. האתר Photobucket, שמזוהה מאוד עם מייספייס ואף נקנה על ידי News Corp. שמפעילה את הרשת החברתית הזו, החל בחודש פברואר האחרון להציע גם הוא כלי המופעל על ידי אדובי, ואילו יאהו קנו סטארטאפ משלהם אשר מציע את אותם הכלים.

מעבר לכך, מדווח הבלוג Googlified כי הגרסה הניידת של יוטיוב - YouTube Mobile כבר מוכנה. הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לדף של הגרסה הניידת הוא הודעה המזהירה את הצופה כי YouTube Mobile הוא אתר בעל צריכת פס רחבה, ולכן מומלץ לשדרג לתוכנית בלתי מוגבלת אצל ספק השירותים הסלולריים לפני שנכנסים לראות סרטונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully