וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Iriver NV

חברת Iriver חוזרת לעצמה עם נגן חדש שמשלב אריזה יפהפייה עם מגוון רחב מאוד של יכולות מולטימדיה

לפני מספר שנים, חברת Iriver הייתה אחת החברות המצליחות בתחום נגני המוזיקה הניידים. מאז ירדה החברה מגדולתה, "בעזרת" כמה דגמים לא ממש איכותיים ותחרות הולכת וגוברת מצד המתחרות בתחום. עם זאת, המשיכו ב-Iriver להשיק נגנים חדשים, והיום סוף סוף הם זוכים לכבוד הגדול – גיחה אל מדור 'גאדג'ט היום' שלנו, באמצעות ה-Iriver NV.

לפני שאתם אפילו מנסים להבין מה הדבר הזה עושה, תסתכלו על התמונות שלו ותבינו שזה כלל לא משנה – הוא יפה מספיק בשביל לקנות אותו גם אם כל מה שהוא מצליח לעשות זה לנגן קבצי מידי. אך לא, ה-Iriver NV הוא חיית ביצועים אמיתית, עם מסך בגודל 7 אינץ', מקלט GPS, נגן מוזיקה (mp3, wma, ogg), נגן ווידאו (תומך ב-DivX, Xvid ו-h.264), משדר רדיו (בשביל שתוכלו להזרים את הצלילים לרדיו ברכב בלי חיבורים מיוחדים), מקלט שידורי טלוויזיה DMB-T, קורא כרטיסי SD בעל שני חריצים לכרטיסים, רשמקול ומכשיר להקלטת ווידאו.כל זה נשלט בעזרת גלגל מסתובב אחד מינימליסטי, או שלט ממש יפה.

לא בכל אליה יש קוץ, אבל בזאת דווקא כן. המכשיר החדש, שאולי ילמד להכין קפה באמצעות עדכון קושחה, לא יגיע כנראה לישראל. עזבו ישראל, רוב הסיכויים הם שבגרסתו הנוכחית הוא לא ייצא מקוריאה. חבל, דווקא. מאוד חבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully