וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק מונה, כבר קנה

סוכנויות הידיעות

21.6.2007 / 13:46

ימים ספורים לאחר שמונה למנכ"ל יאהו, רוכש ג'רי יאנג את אתר הספורט rivals.com

יאהו רכשה את Rivals.com, רשת חברתית המתמקדת בספורט בקולג' ובבתי הספר התיכוניים. יאהו לא חשפה את התנאים הכספיים של הרכישה אך גורמים המקורבים לעניין העריכו כי שווי העסקה מסתכם ב-100 מיליון דולר.

מטרת הרכישה היא לבסס את מעמדה של יאהו כיעד מקוון לאוהדי הספורט, תחום שבו עליה להתחרות עם ESPN.com, Foxsports.Com ואחרות.

גורמים בכירים ביאהו אמרו כי הרכישה של ספקית תוכן נוספת מדגישה את התחייבות החברה לחטיבת המדיה שלה, אשר היתה עדה לשינויי אסטרטגיה ועתידה מהווה נושא לספקולציות מאז שמנכ"ל החטיבה לויד בראון עזב בדצמבר.

"אנו מתייחסים ברצינות למעמד יאהו כמובילה בתחום המדיה המקוון", אמר סקוט מור, סגן נשיא חטיבת החדשות והמידע ביאהו. "העסקה תעזור לנו ליצור קשר עם אוהדי ספורט של קולג' ותיכונים", הוסיף מור.

יאהו מרחיבה את היקף התכנים שהיא מציעה באמצעות שותפויות עם מגוון חברות מובילות בתחום מדיה כגון ABC ,CBS ופוקס. לטענת מור, חברת יאהו היא היעד בעל הכניסות הרבות ביותר עבור מידע חדשותי וכלכלי.

לפי נתוני חברת המחקר קומסקור, בתחום הספורט המקוון יאהו מדורגת שנייה, עם 15 מיליון מבקרים, אחרי אתר ESPN.com, אשר רשם 17.5 מיליון כניסות במאי. עם זאת, קהל המבקרים של יאהו גדל בשיעור כפול לעומת ESPN.com.

למרות המשיכה הגבוהה של אתרי המדיה של יאהו, אחד מהאתגרים שהחברה מתמודדת עימם הוא שקהל המבקרים באתריה מבוגר יותר לעומת קהל המבקרים של אתרי הרשתות החברתיות הפופולאריות, כגון פייסבוק, מייספייס ויו טיוב, אמר סטוארט בארי, אנליסט באקוויטי פרטנרס. "הדאגה של מרבית המשקיעים היא הרלוונטיות של יאהו בעוד 10-5 שנים מהיום", טען.

Rivals.com יעזור ליאהו להתחבר לקהל צעיר יותר, אמר מור. עם 1.4 מיליון מבקרים במאי, Rivals.com דורגה במקום ה-19 ברשימת אתרי הספורט הפופולאריים ביותר, לפי קומסקור. עם זאת, ירד מספר המבקרים באתר ב-14% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully