וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעות פיליפס בארץ הקודש

21.6.2007 / 15:50

חברת האלקטרוניקה הענקית מרחיבה את היצע המכשירים הנמכרים ברשתות השיווק הישראליות

רובנו מכירים את השם Philips – ענקית האלקטרוניקה.פועלת כבר הרבה שנים בארץ, אבל עד עכשיו ראינו את מוצריה בעיקר בתחום מכשירי האלקטרוניקה לבית והרפואה – לא האלקטרוניקה הבידורית. כן, ניתן למצוא אוזניות שלהם בכל מיני חנויות, אך ההיצע מעולם לא שיקף את מלאי המוצרים והדגמים האמיתי שיש לחברה. כל זה עומד להשתנות.

פיליפס נכנסה לשותפות עם חברת בי קונקט, אשר תשווק בישראל גאדג'טים ואביזרים בכ-12 קטגוריות, ביניהן אפשר למצוא שלטים אוניברסליים, נגנים, רשמקולים דיגיטליים, אוזניות Bluetooth ועוד. למעלה מ-250 מוצרים יהיו זמינים באתר האינטרנט של החברה, ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות. בין הרשתות בהן תוכלו למצוא את מוצרי פיליפס נמצאות מחסני חשמל, בסט ביי, סקאל דיוטי פרי, אופיס דיפו ועוד...

עד סוף השנה מבטיחים בבי קונקט להביא עוד כ-100 מוצרים חדשים של פיליפס לחנויות ישראל. הבשורה הזאת תעניין גם את קהל הגיימרים, כיוון שאחד המוצרים הגדולים שיושקו בפיליפס בהמשך השנה הוא מערכת ה-amBX החדשנית, אשר משלבת רמקולים עם תאורה ומאווררים קטנים בשביל ליצור אפקטים מיוחדים לשחקן בזמן המשחק. Supreme Commander – אחד ממשחקי האסטרטגיה של השנה תומך כבר עכשיו ב-amBX. בנוסף, פיליפס מתכננת להשיק את המערכת גם לקונסולות המשחק החדשות – פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 וה-Wii.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully