וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

בדרך כלל אנחנו מאוד אוהבים את חברת נוקיה, אבל על סדרת מכשירי Vertu קשה לנו מאוד לסלוח להם

הגאדג'ט הגרוע של השבוע מגיע, לצערי הרב, מאחת החברות האהובות על וואלה!מחשבים בכלל ועלי בפרט - נוקיה. חבל, מאוד חבל לנו לכתוב דברים רעים על החברה הזאת, אבל מה לעשות? מגיע להם. כבר במשך שנים הם מבצעים פשע נגד קהילת חובבי הסלולר, ולפשע הזה קוראים Vertu.

מדובר בחטיבה עצמאית של נוקיה, אשר מייצרת טלפוניים סלולריים לאלפיון העליון של אוכלוסיית כדור הארץ. הטלפונים שלהם כוללים יהלומים, זהב, פלטינה ושלל רכיבים יקרים להחריד, אך בתור טלפונים הם, איך נגיד, לא משהו בכלל. הטלפון שעצבן אותנו מספיק בשביל להכניסו למדור הוא מהדורה מיוחדת של סדרת ה-Signature מבית החברה. המהדורה הזאת היא טלפון ורוד עם הדפי פרחים, רק שהפרחים הללו כוללים בתוכם יהלומים אמיתיים. והצבע הורוד - הוא תוצאה של ציפוי בזהב ורוד.

והדבר הזה, שעולה כל כך הרבה כסף (והוא ללא ספק עולה המון כסף), לא כולל אפילו את מערכת ההפעלה סימביאן, אין בו דור שלישי או Wifi, אין כבל שמחבר בינו לבין מחשב ("את הכבל תוכלו לקנות בנפרד" אומרים באתר החברה), והמפרט באתר מתלהב מכך שיש כאן שעון עולמי, יכולות SMS ו-MMS, והאפשרות לשים 1000 שמות בזיכרון המכשיר. וואו, מדהים. וכמובן שאי אפשר להתעלם מהמחיר. בגרסה היקרה יותר, ממנה יוצרו רק 8 מכשירים, המכשיר עולה 310,000 דולרים. בגרסה הזולה (26 מכשירים בסה"כ), הוא עולה "רק" 115,000 דולרים. אין ספק, זאת תמורה לכסף. חברת נוקיה מסוגלת ליותר, כולנו יודעים את זה, ומכשירי Vertu הם ביזיון - בגלל זה ה-Vertu הורוד הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully