וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

23.6.2007 / 13:21

מכות, יריות, ופיצוצים מכל הסוגים. זה מה שתמצאו השבוע בטריילרים שאספנו לכם בוידאודרום

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם למדור הזה, וידאודרום. השבוע בוידאודרום... מלחמה. כן, נכון, אפשר לטעון שכמעט בכל משחק יש מאבק כלשהו - אחרת לא יהיה מעניין, אבל הפעם המלחמות שלנו הן אפיות. ב-ג'קאסס נלחמים נגד השפיות, Eve Online מציג מלחמה על הגלקסיה, מרסנריז 2 עוסק ברודן דרום אמריקאי קיים, והרובוטריקים... ובכן, הם נלחמים כי הם מגניבים כל כך.

Jackass 2

אם יש לכם ילדים שעושים הכל הפוך ממה שאומרים להם, כדאי לתת להם לשחק במשחק של Jackass. הכותר, אשר מבוסס על סדרת טלוויזיה דוקומנטרית בה חבורה של מטורפים עושים דברים פסיכוטיים, יציג בפני השחקן 40 מיני-משחקים שנעשו ברוח הסדרה. היופי בהמרת ג'קאס למדיה וירטואלית היא שגם אם תשחזרו את הדברים המטורפים ביותר אותם ראיתם בתוכנית בתוך המשחק, כנראה שלא תפגעו לעצמכם באיברים חיוניים.

Eve Online: Revelations

לא בטוח ששמעתם אי פעם על Eve Online. מדובר באחד המשחקים הפופולריים ביותר בעולם מהקטגוריה של "המשחק שמעולם לא שמענו עליו". מדובר בכותרם קרבות חלל המוני עם עולם קבוע, אשר הושק עוד ב-2003 ונמשך עד היום, כשלפני שנה הוא אפילו הגיע לסין. הקדימון החדש הוא לחבילת ההרחבה Revelations II, אשר מעדכנת את עולם המשחק ומוסיפה אפשרויות לימוד נוחות לשחקנים חדשים. אולי עכשיו הגיע הזמן לנסות אותו? הקדימון, בכל מקרה, נראה יפהפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Mercenaries 2

המשחק הראשון בסדרת Mercenaries לא זכה לפופולריות רבה כשיצא ב-2005 לפלייסטיישן 2 ולאקס-בוקס, ולא ברור למה. מדובר היה במשחק פעולה מגניב מאוד שאמנם שאב אלמנטים רבים מ-Grand Theft Auto, אך הצליח ליצור עולם משחק מקורי ומעניין - כל זה תוך שימוש בזירה האמיתית של צפון קוריאה. המשחק החדש בסדרה, אשר יגיע באוקטובר הקרוב ל-PS3, אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 2 והמחשב האישי, ינסה להתעלות על קודמו וגם יביא אותנו לאזור חדש - ונצואלה.

Transformers: The Game

הרובוטריקים באים, הרובוטריקים באים. קשה בימינו להוציא בלוקבאסטר בהוליווד בלי משחק וידאו שיתלווה אליו, ו-Transformers: The Movie לא עומד לשבור את המוסכמות. הקטע הבא הוא סצינת הפתיחה של משחק הרובוטריקים, אשר מציגה חלק מהדמויות הלוחמות ומראה שגם רובוטים יודעים ללכת מכות. המשחק יגיע בחודש הבא לכל פלטפורמה אפשרית, ויאפשר לנו לבחור צד במלחמה בין מכונות מגניבות להפליא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully