וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני אריקסון, כל שנה

היום הציגו נציגי סוני אריקסון בישראל את מבחר המכשירים העומדים להגיע לארץ ב-2007, וסיפרו על הישגי העבר

חברת ברס אלקטרה – נציגתה של סוני אריקסון בישראל, ערכה היום בבוקר מסיבת עיתונאים בשביל לסכם את השנה השלישית לפעילות בישראל ולתת לנו הצצה אל המכשירים הסלולריים אשר יגיעו, כנראה, לישראל עד סוף שנת 2007. על פי סיכומי השנה האחרונה שנערכו בחברה, מחזיק היום המותג Sony Ericsson בכ-19% מנתח המכירות בשוק ה-GSM/UMTS – גידול של כ-200% מהשנה שעברה, אשר נובע ממכירתם של 240,000 מכשירי סוני אריקסון בשנה החולפת, כך על פי נתוני החברה.

בשנה החולפת השיקו בסוני אריקסון 7 דגמי מכשירים, ועד סוף 2007 מקווים להשיק שבעה דגמים נוספים: ה-K850 בעל מצלמה של 5 מגה-פיקסל, מסך 2.2 אינץ' וקישוריות דור 3.5; ה-K530 בדור השלישי ששוקל 92 גרם ומסוגל לעבוד עם GPS של סוני-אריקסון המובנה אל תוך אוזניות אלחוטיות; ה-W660i מסדרת הווקמן, אשר תומך בדור 3; ה-T250 המתכתי עם הרדיו המובנה ; וה-T650i בעל מצלמת 3 מגה-פיקסל וקישוריות דור 3.

שני מכשירים אותם אותם עוד לא הזכרתי הם ה-P1 וה-W910, עליהם צריך לפרט בהרחבה. נתחיל דווקא מה-W910 – מכשיר ווקמן חדש אשר, מעבר לתמיכה בדור 3.5, היינו גם בעל מספר פונקציות ייחודיות למדי. הראשונה מהן היא ממשק השליטה במולטימדיה, שהפך כאן למאוד אקטיבי. בשביל להעביר שירים קדימה ואחורה, או אפילו לעשות Shuffle, כל מה שצריך לעשות זה לשקשק את המכשיר באופן הנכון. מעבר לכך, יש כאן גם גרסה חדשה של תוכנת ה-Walkman – Walkman Player 3, אשר מאפשרת חיפוש שירים על פי הקצב שלהם ובכך להתאימם למצב הרוח.

לא רק מדברים

המכשיר השני עליו נתעכב הוא ה-P1 – הדגם החדש מסדרת ה-P היוקרתית. מכשירים אלה, מעבר להיותם בעלי מסך מגע, תמיד שילבו המון פונקציות מטלפונים אחרים של סוני-אריקסון לכדי אריזה אחת. ה-P1 הוא לא יוצא דופן, עם מסך מגע, מקלדת QWERTY מלאה, השלמת מילים מהמילון, קישוריות Wi-Fi, מערכת ההפעלה סימביאן, רדיו FM , מצלמה של 3.2 מגה-פיקסל ושלל דברים נוספים.

לצערנו הרב, שני מכשירים עליהם הוכרז בהשקה החגיגית בברלין בשבוע שעבר נעדרו ממסיבת העיתונאים, ולא יצא לנו להתרשם מהם. ה-K850 אמנם הוכרז, אבל לא הוצג, ומכשיר נוסף נעדר מהאירוע כליל. זהו ה-W960, מכשיר מתקדם מסדרת ווקמן עם מסך מגע, 8 גיגה-בייט זכרון ומצלמה 3.2 מגה-פיקסל.

חוץ מהטלפונים עצמם, יושקו בישראל גם אביזרים של חברת סוני אריקסון. מעבר לאוזניות ה-Bluetooth הרגילות ואזניית ה-GPS אותה הזכרתי כבר, נראה גם משדר מוזיקה שמתחבר למכשיר סלולרי ומשדר את השירים בתדר FM, מה שמאפשר להאזין לשירים הללו ברדיו של הרכב או בבית. מעבר לכך, יגיעו אלינו גם שלושת השעונים מסדרת Time Masters 3, המאפשרים לחברם לטלפון של החברה דרך bluetooth, לראות מי מתקשר אליכם באמצעות מסך Oled, ואז לקבל או לדחות את השיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully