וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדיות במשבר

Halo 2 ו-Shadowrun, שני הכותרים שהיו אמורים לפעול רק על חלונות 'ויסטה', נפרצו ועובדים גם תחת XP

כשחברת מיקרוסופט השיקה את שני המשחקים Halo 2 ו-Shadowrun עם דרישות מערכת שכללו את מערכת ההפעלה החדשה שלה – 'ויסטה', הרבה גבות הורמו. הצעד הזה היה, כנראה, נכון מבחינה כלכלית, ומכר כמה עותקים של מערכת ההפעלה, אבל בקהילת הגיימינג תהו אם הצעד הזה קשור בכלל ליכולות הטכניות של המשחקים, או שמא זה רק צעד שיווקי.

התשובה לשאלה הזאת התקבלה לפני מספר ימים, כשאחת החבורות העוסקות בפריצת משחקים הודיעה כי היא הצליחה לגרום ל-Shadowrun לעבוד גם על מערכת החלונות XP. זאת לאחר שלפני כשבועיים, נפרץ גם Halo 2 בשביל שיעבוד על מערכת ההפעלה הותיקה.

כבר לפני מספר שבועות, הודיעה חברה בשם Falling Leaf Systems, כי כל מי שיזמין את היילו 2 או שאדווראן דרך האתר שלהם, יקבל תוך מספר חודשים טלאי אשר יאפשר למשחקים לפעול גם תחת XP. מנכ"ל החברה, בריאן תומאסון אמר אז כי "קודם [מיקרוסופט] טוענים שזה בלתי אפשרי לתמוך ב-DirectX 10 על חלונות XP, ועכשיו הם רוצים שנאמין כי הם לא יכלו להשיק שני כותרי DirectX 9 על XP גם כן. אנו מתכוונים להראות ששתי התיאוריות האלה שגויות". טרם ראינו את הטלאי הזה, אבל עכשיו אנחנו יכולים להיות בטוחים שהדבר אפשרי, פשוט כי מישהו כבר עשה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully