וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA IV: קדימון חדש

הסרטון החדש מ-GTA IV כבר כאן. בואו לראות איך ייראה הפרק החדש בסאגת המשחקים המצליחה

אתר רשמי

לא נכנסתם לכתבה הזאת בשביל לקרוא את דבריי. באמת, למה שתעשו דבר כזה? הרי מעל לטקסט מחכה לכם קדימון חדש ונוצץ ל-GTA IV, המשחק החדש באחת הסדרות המפורסמות ביותר, השערורייתיות ביותר ולדעת רבים גם אחת הטובות ביותר שנצפו על המסכים - הן של מחשבים אישיים והן אלו השייכים לטלוויזיות אשר מחוברות לקונסולות משחק.

כיוון שהקדימון הגיח לאוויר העולם לפני פחות משעה, עדיין אין לי על מי להסתמך בניתוח המידע שבו, ואני חושש כי אין לי מספיק תשומת לב לפרטים בשביל לעבור על כל פריים ופריים בעצמי כדי לגלות את הפרטים הקטנים. אז בואו נדבר בגדול: לאחר שהקדימון הראשון הציג בפרטים כלליים מאוד את עולם המשחק, הראה את הדמות הראשית ;ביסס את ההייפ בעזרת גרפיקה מדהימה; והבטיח משחקיות פתוחה יותר מבעבר, מגיע לו הטריילר הזה ומראה ת'כלס מה אנחנו הולכים לראות, אפילו אם כאן זה מזוויות סינמטיות ולאו דווקא זוויות משחק רגילות.

אז כן, ניקו בליק - הגיבור הראשי של GTA IV, הוא לא טלית שכולה תכלת. האיש יורה, פורץ לדלתות, נתלה על משאיות, נתלה על מסוקים, מתעצבן על אנשים ובסך הכל מתנהג כמו קודמיו בתפקיד הפרוטגוניסט של משחק GTA. הגרפיקה שבעזרתה כל זה הוצג לנו נראית נהדר, וחייבים לזכור כי זו לא הגרסה הסופית שלה. ככל שתאריך ההשקה יתקרב, תשופר גם האיכות הוויזואלית. בכלל, הקדימונים החדשים של משחקי אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3, כמו זה שאתם רואים היום והקדימונים של Metal Gear Solid 4, Alone in the Dark 4 ו-Splinter Cell: Conviction, מראים לנו כי נגמרה התקופה הראשונית של קונסולות המשחק מהדור השביעי. מעכשיו הסף הוא כבר לא איכות גרפית שדומה לפלייסטיישן 2 והאקס-בוקס המקורי, אלא דברים באמת חדשניים.

כ-113 ימים נשארו עד להשקת GTA IV, אשר יגיע לארצות הברית ב-16 באוקטובר, לאירופה ב-19 באוקטובר ולאוסטרליה ב-23 באוקטובר. אנחנו, כנראה, נקבל את המשחק יחד עם אירופה. עם זאת, רק בעלי הקונסולות החדשות - אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3 יוכלו ליהנות ממנו בתאריכים האלה, כשבעלי האקס-בוקס 360 יקבלו גם הזדמנות להוריד (בתשלום, כמובן) חבילת הרחבה במרץ 2008, ועוד אחת מתישהו בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully