וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון יהיה להיט

דידי חנוך

29.6.2007 / 3:16

הטלפון החדש של אפל עומד לשנות את העולם, ולהכריח את כולם להעלות את הרמה. וכן, הוא יצליח גם בארץ

יש לאייפון של אפל, שמושק היום, לא מעט בעיות וחסרונות. הזכרנו חלק מהם בגגש"ש שלנו היום. אבל למרות הכל, צריך לומר את זה בבירור: האייפון יהיה להיט בארצות הברית, ויהיה להיט גם בארץ כשיושק.

הושמעו לאחרונה כמה טענות שאמורות לסתור את האמירה הזאת. הרשו לנו לענות.

האייפון הוא רק עיצוב ושיווק

שטויות. מדובר במכשיר שמהווה פריצת דרך טכנולוגית. זמן הסוללה שלו לבדו שווה את הכסף. יום שלם עם WiFi עובד ושעות של שיחות וניגון וידאו ומוזיקה אינטסיבי? זה מדהים. וזה בלי לדבר על הדפדפן היפהפה, על ממשק המגע החדשני, יישומי המייל המרהיבים או העובדה שכבר צצים יישומים ייעודיים לאייפון שלא היו מתאפשרים באף דפדפן אחר.

האייפון הוא דור 2.75 בעולם של דור 3.5

האייפון שמושק בארצות הברית עכשיו הוא דור 2.75. כמעט אף אחד לא מאמין שזה הדגם שיושק באירופה ואסיה בשנה הבאה. ארצות הברית לא מצטיינת בפריסה משובחת של דור 3 או 3.5. להם יש הרבה Edge - דור 2.75 כמו האייפון. שמועות עיקשות אומרות שהגרסה שתושק באירופה תהיה דור 3 או 3.5, וזה נשמע לנו סביר בהחלט. יש סיבות לכך שהמכשיר מושק קודם בשוק הסלולרי המפגר יחסית של ארצות הברית.

חוץ מזה, דור 4 יהיה - כנראה - וריאציה על WiMAX. וה-WiFi של האייפון אומר שהוא יזדקק להתאמה מעטה יחסית כדי לפרוח בדור הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השוק בישראל סגור

שוק הסלולר בישראל נשלט על ידי נוקיה, מוטורולה סמסונג וסוני אריקסון, לא? איך יחדור האייפון? די בקלות, האמת. סוני אריקסון, באמצעות שיווק חכם ומכשירים טובים, הגדילה בשנה האחרונה את נתח השוק שלה בישראל במידה משמעותית. אין ספק שסלקום או אורנג' - זאת מביניהם שתזכה לשווק את המכשיר - יקדמו אותו באופן מסיבי. הייפ עולמי מטורף הוא לא דבר חסר ערך גם בישראל. הארי פוטר הלך כאן טוב, וגם האייפון ילך. אם כי - כמו הארי פוטר - האייפון יזדקק לתרגום טוב מאד לעברית כדי להצליח.

הוא יקר מדי

גם טלויזיות של סוני עולות יותר, אבל קונים אותן. השוק הישראלי מוכן לשלם יותר על מכשיר שנתפס כטוב יותר. נוקיה N73 מכר הרבה יותר מהצפוי, מכיוון שלא מעט ישראלים רוצים את המכשיר שנחשב לטוב ביותר - וחשוב מכך, לסקסי ביותר. אנחנו שומעים כל הזמן ממכרים - גם כאלה שמעולם לא העלו בדעתם לרכוש מק - שהם חומדים את האייפון. בשנה הבאה, תהיה להם הזדמנות לרכוש גרסה משודרגת של המכשיר שמושק כרגע בארה"ב, גרסה שודאי תהיה דור 3 או 3.5, שסביר להניח שתכלול GPS ונפח אחסון מובנה גדול יותר. ורבים מהם יעשו את זה, למרות שודאי יהיו אז בשוק מכשירים טובים בהרבה של המתחרות שלא ישקטו על השמרים השנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully