וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

30.6.2007 / 14:50

יש לנו די הרבה טריילרים למשחקים השבוע. אבל החרב הזאת, זאת שאתם רואים בתמונה? היא מ-Civilization לקונסולות

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם למדור הזה, וידאודרום. השבוע בוידאודרום... פיוס. בשביל לפייס את בעלי קונסולות המשחק שלא תמיד יכולים לשחק במשחקי המחשב החדשים ביותר, החליטו חברות רבות להמיר את הכותרים שלהם גם לקונסולות. הכל טוב ויפה, אבל מה עם בעלי המחשבים? להם לא מגיע לשחק בכותרי פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360 המגניבים אשר לא מופצים בגרסאות מחשב? המרות שכאלה קורות לעיתים רחוקות, וגם אז התוצאה הסופית לא תמיד איכותית.

Dark Messiah

'המשיח האפל של עוצמה וקסם' הוא שם ממש גרוע למשחק די טוב, אשר הגיע למחשבים האישיים בסוף השנה הקודמת ומגיע בספטמבר הקרוב גם לקונסולת האקס-בוקס 360. אנחנו עוד לא יודעים אילו, בדיוק, חידושים נוכל לראות בכותר החדש, אבל כבר ידוע כי הוא לא יהווה המרה פשוטה אלא גם יוסיף אלמנטים חדשים. אולי בגלל זה קוראים לו Dark Messiah of Might and Magic: Elements?

Flatout: Ultimate Carnage

סדרת משחקי Flatout היא אחת מסדרות המרוצים הפחות חינוכיות שראינו על מסכי המחשבים האישיים. בעלי קונסולת האקס-בוקס 360, אשר לא זכו עד כה ליהנות מהנהיגה הפרועה והפעלולים המטורפים של פלאטאאוט יוכלו לעשות זאת ביוני השנה, כשלחנויות המשחקים יגיע Flatout: Ultimate Carnage - גרסה משופרת של פלאטאאוט 2 , עם גרפיקה יפה יותר ומצבי משחק חדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Rainbow Six: Vegas

הנה עוד המרה. משחק ה-Rainbow Six: Vegas היה מאוד, מאוד פופולרי על גבי המחשב האישי והאקס-בוקס 360 כשיצא בסוף 2006. בעלי הפלייסטיישן 3 זעקו לשמיים "מה איתנו, מה איתנו?" וראו זה פלא, הנה מגיעה גם גרסאת ה-PS3, עם שיפורים בגרפיקה ומשחקיות.

Rise of the Argonauts

הארגונאוטים באים, הארגונאוטים באים. החביאו את המפלצות המיתולוגיות שלכם, פן תפגענה

המיתולוגיה היוונית מעולם לא הייתה נחמדה. גיבורים שרצחו על ימין ועל שמאל, אלים מעצבנים ופסיכוטיים, מפלצות ביזריות וכמויות של דם. מהקדימון הראשון ל-Rise of the Argonauts אפשר לראות כי מפתחי המשחק התייחסו בכובד ראש לסיפור אותו הם מעבירים, וקינחו אותו במשחקיות אלימה למדי, אשר תועבר למחשב האישי והן לקונסולות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3.

Eternal Sonata

אוי, היפנים האלה. כאילו שעלילות המשחקים המערביים לא היו מוזרות מספיק, כאן אנחנו מקבלים כותר תפקידים בו הגיבור הראשי הוא המלחין פרדריק שופן, אשר חולם מספר שעות לפני מותו על עולם קסום ונפלא. אם מתגברים על השוק הראשוני, אפשר להתלהב מהגרפיקה היפהפייה של הקדימון. בינתיים מגיע המשחק רק לאקס-בוקס 360, אבל ישנן שמועות כי גם שחקני הפלייסטיישן 3 יוכלו לשחק בו בעתיד.

Civilization: Revolution

לאחר שהצליח לגרום לפירוק רבבות של מערכות יחסים על ידי פיתוח משחקי ה-Civilization, החליט סיד מאייר שזה לא מספיק, והכריז כי הוא מפתח עוד משחק בסדרה. Civilization: Revolution יגיע בתחילת השנה הבאה לקונסולות האקס-בוקס 360, הפלייסטיישן 3, הנינטנדו DS וה-PSP של סוני. הקדימון הראשון רק מתלהב מכמה שהסדרה מוצלחת, בלי להראות את המשחקיות האמיתית, אבל כבר עכשיו אפשר להתחיל להתלהב.

Lego Universe

בעולם שלנו יש המון משחקי תפקידים המוניים, אבל מעט מאוד מהם חמודים. וורלד אוף וורקראפט, למשל, לא חמוד. לינאג' - גם לא. אנארכי אונליין לא יכול להיות חמוד רק בגלל השם שלו. מה כן חמוד? לגו. ומשחק תפקידים המוני של לגו זה בכלל מגניב. אין לנו עדיין פרטים עליו, וגם תאריך מדוייק להשקה לא פורסם, מעבר לחלון הזמן של סתיו 2008. קדימון ראשון, לעומת זאת, כבר יש, והוא חמווווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully