וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: BlubberBot

גאדג'ט היום שלנו הוא צפלין תבוני מעופף שאוהב לדבר, לשחק ולשיר. מוזר, אבל מרתק

בין כל הדברים המגניבים שיש בעולם הזה, צפלינים תופסים מקום של כבוד. החן של המעוף שלהם, העוצמה - כל אלה מגניבים ממש. אמנם התאונה המצערת של ההינדנבורג שמה קץ להתפתחות הצפלינים הענקיים, אך אחיהם הקטנים מעטרים כמעט כל תערוכה גדולה.

סיימנו לדבר על העבר, הגיע הזמן לעבור לגאדג'ט היום שלנו. קוראים לו Blubber Bot, והתפקיד שלו הוא זפלין תבוני. מדובר בחלק מפרוייקט של פסלים סביבתיים נעים בשם ALAVs (Autonomous Light Air Vessels) - כלי תעופה קלים אוטונומיים. יחידות ה-Blubber Bot הן צפלינים מונעים עם חיישנים, אשר מסוגלים לזהות אור, קול ואותות סלולריים בשביל אינטראקציה עם בני אנוש ועם יחידות אחרות שנמצאות בסביבה. הם מדברים עם אנשים ועם בוטים אחרים, אוהבים לשחק ואף מסוגלים לשיר בשפה שלהם.

בשביל שלא ייתקעו בדברים, יש להם מחוש בעל חיישן בקצהו. ברגע שהמחוש נתקע במשהו, הצפלין הקטן מתחיל לנוע לכיוון שונה. חוץ מהטכנולוגיה המעניינת, הבוטים גם מעוצבים בצורה פוטוריסטית ומעניינת מאוד. אז כן, הם לא יכינו לכם קפה, אבל יש בהם משהו חביב וידידותי. אחד החלקים הטובים ביותר בסיפור הוא המחיר - ערכת הרכבה של Blubberbot תעלה לכם רק 100 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully