וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

סרט של World of Warcraft מתבשל על אש קטנה, ובנאס"א מנסים להיות מדליקים. החום ירד, אבל המטאפורות נשארו

בכל מקום בו יש ספסל, יהיה גם שחקן ספסל שיישב עליו. ואמנם, בשבועות האחרונים הישיבה על הספסל המדובר והלא מוצל לא הייתה כיף גדול. כולם רבו מסביבי על נושאים טיפשיים ולא הגיוניים. השבוע ירדו הטמפרטורות, ואיתן הגיעו גם ידיעות מעניינות שלא כוללות ריבים, חרם או טיפשות אנושית.

וואו, הם מדברים על סרטים

מאז שהפך World of Warcraft לאחד המשחקים הפופולריים ביותר אי פעם, הפיכתו לסרט הייתה רק שאלה של זמן. לראשונה שמענו על התוכנית לעשות סרט WoW במאי 2006, כשבליזארד – מפתחת המשחק, יצאה בהודעה לעיתונות על תחילת העבודות. להפקת הסרט נבחרה חברת Legendary Pictures, אשר הפיקה בעבר את 'באטמן מתחיל', '300' ו-'סופרמן חוזר'.

יותר משנה עברה מאז, ולא שמענו שום עדכון על הסרט החדש, מעבר להערכה כי תקציבו יהיה מעל 100 מיליוני דולרים. אך השתיקה הזאת לא יכלה להימשך לנצח – הרי צריך לתת למעריצים חומר להתלהבות – וכנס "משחקים והוליווד" אשר נערך בשבוע שעבר היווה הזדמנות מצוינת לזרוק כמה קרשים למדורה. הזריקה התבצעה על ידי תומאס תול, המנהל של Legendary Pictures ואחד המפיקים של הסרט '300', אשר אמר כי ההפקה לא נעצרה, אלא מתקדמת יפה, בשיתוף עם בליזארד. אנשי בליזארד, כך מסתבר, מייעצים לא רק בכל הקשור לעולם של WoW, אלא גם עוזרים לפתח את העלילה הכללית והתסריט.

תול אף הוסיף ואמר כי מטרת הסרט לא תהייה לפנות רק למעריצי הכותר. "כמובן, יש 8 מיליון אנשים שמשחקים World of Warcraft" אמר, "אך אפילו אם כל אלה יראו את הסרט מספר פעמים בקולנוע, אנחנו בבעיה". ההצהרה הזאת מעודדת, כיוון שיש לעולם המשחק פוטנציאל עצום במעבר למדיום כמו קולנוע. אך זה יכול לקרות רק אם ישכילו התסריטאים לא לקחת כמובן מעליו שלצופה יהיה ידע מוקדם כלשהו על סדרת וורקראפט בכלל והמשחק הזה בפרט.

אדוני, אני פונה למקלדת שלך

במקביל לאנשים שמגנים את משחקי המחשב על השחתת נפש הנוער, יש כאלה שמנסים להשתמש במדיום הזה בשביל לפנות אל הצעירים. מדובר לא רק בחברות מסחריות שרוצות פרסום, או בצבא ארצות הברית שרוצה בשר תותחים, אלא גם בארגונים מכובדים כמו נאס"א.

סוכנות החלל האמריקאית סובלת בשנים האחרונות מתדמית ירודה למדי. כן, הם הנחיתו אדם על הירח – מספר בני אדם אפילו, אבל גם סבלו מתאונות קשות כמו התפוצצות הצ'לנג'ר, התרסקות הקולומביה והבעיות עם טלסקופ החלל שלהם.

עכשיו מנסים בסוכנות לא להישאר מאחור בעידן המקוון. הם מתחילים לשתף פעולה עם אתרים כמו פייסבוק ו-Twitter, קונים שטח ב'סקנד לייף' ועכשיו גם תוהים על קנקן פיתוחם של משחקי מחשב חדשים, אשר יעוררו את עניינם של בני הנוער במדעים ואסטרונומיה. הדוגמה אותה נתנו אנשי נאס"א לאתר Cnet הוא משחק סימולציה תלת ממדי של נחיתה על הירח – מין גרסה מסובכת יותר של Lunar Lander הקלאסי.

הצעד הזה הוא צעד מבורך ביותר. אם בשנות ה-90 חשבו האנשים שלומדות ומשחקים חינוכיים טובים רק לילדים בבתי ספר יסודיים, והמשחקים היו בהתאם, עכשיו אנחנו רואים לומדות מסובכות ומעניינות יותר שפונות לכל גיל.

ואם כבר בפניות אינטראקטיביות לאנשים עסקינן, הנה ידיעה מוזרה: משטרת ונקובר (קנדה) החליטה לפתוח סניף בעולם הוירטואלי 'סקנד לייף'. מעבר לניסיונות לגייס אנשים למשטרת ונקובר האמיתית בעזרת סמינרים הסברתיים, ינסו בסניף גם להתמודד עם הפשעים המתרחשים ב-Second Life עצמו.

למה שמישהו יתגייס למשטרה בעקבות סמינר וירטואלי? ולמה שמישהו יעזור לשוטרים חסרי סמכות ומורכבים מפיקסלים לחקור פשעים שמתרחשים בעולם המשחק? כל אלה שאלות עליהן אין לי תשובה, אבל מעניין יהיה לבדוק איך כל זה יתפתח.

בקצרה

עוד לא הספקנו להתאושש מהקדימון השני של GTA IV, ובחברת רוקסטאר כבר הציגו את האריזה המהודרת בה תתגיע המהדורה המוגבלת של המשחק. אני בספק אם תוכלו לעלות עם האריזה הזאת לטיסה בלי שיעצרו אתכם וינסו לבדוק לאיזה ארגון פשע אתם שייכים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully