וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר המריבה

אתר הורדות המוזיקה AllOfMP3 נסגר, כנראה בחסות ממשלת רוסיה. אל דאגה, היורש שלו כבר כאן

לפני כשנתיים שמו לב חברות התקליטים המערביות כי קיים אתר, AllofMp3 אשר מאפשר להוריד שירים במחיר מצחיק, תוך שהוא מעביר תמלוגים לארגון דמוי-אקו"ם שרשמיותו וחוקיותו הבינלאומיים מוטלות בספק. החברות המערביות, מיותר לציין, לא ראו גרוש מהתמלוגים הללו, והחליטו לסגור את האתר. אך מה, AllOfMp3 הינו אתר רוסי, ארגון התמלוגים פועל ברוסיה וכולם חוקיים תחת החוק הרוסי.

המהומה המשיכה כשחברות התקליטים תבעו את מפעילי AllOfMP3 בניו יורק, כשסכום התביעה הוא 1.65 טריליון דולרים (זו לא טעות). האתר הרוסי לא התרגש יותר מדי, וטען כי יכולים לתבוע אותו כמה שרוצים בארה"ב, אבל הוא לא מבוסס במדינה ההיא וכפוף לחוקים של רוסיה. ואמנם, הלחץ של חברות התקליטים התבטא לא רק בתביעות, אלא גם בפוליטיקה. כיוון שלגופי המדיה יש השפעה רבה על הממשל האמריקאי, הגיע המצב לכך שהאתר הבעייתי הפך למכשול בדרכה של ממשלת רוסיה להצטרף לארגון הסחר העולמי.

אחר כך היו סירובים של חברות אשראי גדולות לעבוד עם AllOfMP3, נסיונות לסגור אותו בדרכים כאלה ואחרות, איומים והפחדות. ועכשיו, כך מסתבר, זה קרה. לפני יום וחצי, על פי הדיווח, סגרה ממשלת רוסיה את את האתר, וכשממשלת רוסיה סוגרת משהו נמוכים הם הסיכויים להיפתח מחדש. דמוקרטיה – כן, אבל עם כפפות שחורות ומבט מאיים.

אם אתם בעלי מנוי באתר, עוד מוקדם בשבילכם לבכות. חברת Media Services, אשר הפעילה את AllOfMP3, פתחה אתר נוסף בשם MP3Sparks. טוב, אולי לקרוא לו "אתר חדש" זו הגזמה פראית, מדובר בלא אחר מאתר המריבה עם שם אחר. ייתרת החשבון של האתר הסגור הועברה כבר לאתר החדש, כך שבינתיים הקרב נמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully