וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכניות של סוני אריקסון

דידי חנוך

3.7.2007 / 17:13

מנכ"ל החברה מאשר שיש בכוונתה להוסיף עוד גרסאות סלולריות למותגי סוני כגון פלייסטיישן ובראוויה

סוני אריקסון התקדמה בשנים האחרונות משחקנית שולית לחברה הרביעית בגודלה בשוק יצרניות הסלולר העולמי. החברה, מיזם משותף של סוני היפנית ואריקסון השבדית - יצרנית הרשתות הסלולריות הגדולה בעולם - ביססה לעצמה זהות ומעמד משלה והפכה למתחרה לגיטימית בשוק העולמי והישראלי.

בארוע שנערך אתמול בלונדון לכבוד השקת מכשיר P1i המתקדם של החברה, שאלנו את מנכ"ל סוני אריקסון מיילס פלינט בנוגע להרחבת השימוש של סוני אריקסון במותגי סוני, בעקבות ההשקות המוצלחות של מותגי Cybershot ו-Walkman בטלפונים סלולריים והשקת טלפון Bravia ביפן.

פלינט סירב להתחייב בנוגע למועד שבו יושקו מכשירי סוני אריקסון פלייסטיישן ומכשירי סוני אריקסון בראוויה מחוץ ליפן, אך לדבריו מדובר בשאלה של זמן ושל התפתחות הטכנולוגיה.

סוני הגישה לאחרונה פטנט לטלפון משחקים, דבר שגרם לספקולציות רבות שטלפון ממותג פלייסטיישן יושק בקרוב. פלינט הזים את הספקולציות ואמר שהדרך מהגשת פטנט להשקת מוצר ארוכה. עם זאת, המנכ"ל לא הכחיש שהחברה מתקדמת לקראת הרחבת המותגים.

איזה מין בראוויה

ביפן הושק לאחרונה סלולרי של סוני אריקסון במותג Bravia. התצוגה של המכשיר משופרת על ידי טכנולוגיית "Mobile Bravia" שפותחה על ידי סוני וסוני אריקסון ופועל כרגע בטכנולוגיית ISDB-T הנמצאת בשימוש ביפן בלבד.

בנוגע לאפשרות השקת מכשירים מקבילים מחוץ ליפן, אמר פלינט שהעניין מתעכב עקב מלחמת הפורמטים בתחום הטלויזיה הניידת. המנכ"ל פסל את האפשרות שמכשיר שיספק שירותי וידאו בדור השלישי יקבל את תווית בראוויה עקב האיכות הנמוכה יחסית של שידורים כאלה, ואמר שהחברה מחכה לראות האם DMB, DVB או טכנולוגיה אחרת תזכה לאימוץ רחב בשוק.

המשך המיתוג

דבריו של פלינט מהווים אישור לכך שסוני אריקסון מחויבת להרחבת השימוש במותגי סוני במכשירי סוני אריקסון. השימוש במותגי סייברשוט וווקמן תרם במידה עצומה למיצוב החברה כחברה משמעותית בשוק, במיוחד בפלח השוק העליון ובקרב משתמשים צעירים.

במקרה של הווקמן היתה אפילו השפעה חיובית בכיוון ההפוך, שכן הווקמן הסלולרי החייה מותג שכמעט ונקבר, וכיום מוציאה החברה מכשירי מוזיקה חדשים ומסקרנים במותג.

מותג משלהם

הדברים נאמרו, כאמור, במסגרת ארוע ההשקה של P1i, המכשיר החדש מהסדרה העסקית של סוני אריקסון. בעוד החברה משתמשת במותגים שונים של סוני על מנת לכוון מכשירים קיימים לפלחי שוק שונים, הרי ש-P1i נראה כהתחלת מיתוג מחדש של סדרת P כמכשירים לעשירים שלא רוצים לבחור בכיוון מסוים. המכשיר מצויד במצלמה מקבילה לזו של K800, בנגן ורדיו המקבילים לאלה של מכשירי ווקמן ובמקלדת QWERTY מלאה ויישומים עסקיים.

ימים יגידו האם ירחיבו בסוני אריקסון את מותג P ויהפכו אותו למקבילה שלהם לסדרת N של נוקיה - מכשירי העילית שמייצגים את חוד החנית של החברה.

גילוי נאות: הכותב היה אורח סוני אריקסון בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully