וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Host XR

דידי חנוך

4.7.2007 / 3:48

אנטנה אחת קטנה אמורה להגביר את טווח הבלוטות' שלכם לעד 20 קילומטרים. לא מאד סביר. אבל מגניב

אנחנו אנשים אופטימיים, בגאדג'ט היום. אנחנו רוצים להאמין בטענות של חברות, ומכיוון שהמדור הזה אינו מדור ביקורת כי אם מדור דיווח על דברים שנמצאו ברשת, לעתים אין לנו ברירה אלא להאמין או לא לדווח (או כן לדווח, אבל בגרוע של השבוע).

הדילמה הזאת הכתה בנו שוב השבוע כשנתקלנו במוצר בשם Host XR של חברה בשם AIRcable. מדובר במתאם בלוטות' עם אנטנה להארכת טווח. בסדר. יש אלף כמוהו. אבל בתיאור מוצר די קצר טוענת החברה שהוא מאריך את הטווח ל-2 קילומטרים, 10 קילומטרים (עם אנטנה משודרגת) ואף 30 קילומטרים (לא ברור למה, איך או באילו נסיבות. אנחנו מניחים שבשדה באלסקה שבו אין שום משדר משום סיכוי, והמודד מגיע מאוניבסיטת שקרכלשהו).

אז נכון, אנחנו לא מאמינים לטענת 30 הקילומטרים. אנחנו גם לא ממש מאמינים לטענת 2 הקילומטרים, אלא אם באמת מדובר במקום ללא מחסומים והפרעות. אבל הטענה שהמתאם מאריך את טווח הבלוטות' של סלולרים ואוזניות למאות מטרים כבר לא נשמעת לנו כל כך מופרכת. כלומר, היא נשמעת הרבה פחות מופרכת מהטענות האחרות.

וללא מעט אנשים, הארכת טווח קליטת בלוטות' למאות מטרים זה דבר לא רע בפני עצמו. האם זה שווה 130 דולר? לנו לא. לכם? אולי. מה, ניכנס לכם לכיס? אנחנו לא כאלה. באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully