וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבתים האירופאיים של iPhone

5.7.2007 / 10:43

הטלפון החדש של אפל זוכה למפיצים ראשונים באירופה. יופץ לפני סוף השנה בגרמניה, בריטניה וצרפת

בימים הראשונים להפצתו בארה"ב זוכה iPhone, הטלפון החדש של אפל, להצלחה אדירה. כעת, לפי דיווחים בעיתונות האירופאית, סגרו באפל את סוגיית ההפצה בשניים מהשווקים האירופאיים החשובים ביותר.

אם כל הדיווחים בנוגע למפיצות מדויקים, הרי שנראה שאפל בחרה בשיטת הפרד ומשול באירופה. במקום לבחור במותג אירופאי גדול אחד שישווק את האייפון ברחבי היבשת, בחרה החברה האמריקאית בשלוש חברות שונות לשלושת השווקים הראשונים שלה באירופה.

Rheinischen Post הגרמני מדווח שחברת T-Mobile תפיץ את המכשיר בגרמניה, החל מחודש נובמבר. לפי העיתון, האייפון יימכר בגרמניה במחיר 450 יורו.

אתר TimesOnline.co.uk מדווח שהאופרטורית O2 זכתה ברשיון אקסלוסיבי להפיץ את האייפון בבריטניה, שם יימכר במחיר של 300 לירות שטרלינג. באתר נטען גם שאורנג' היא המועמדת המובילה להפיץ את הטלפון בצרפת.

דיווחים סותרים מופצים כעת בנוגע להיותו של הדגם שיופץ באירופה מכשיר דור שלישי. דיווחים קודמים טענו בחוזקה שהמכשיר האירופאי יהיה טלפון דור שלישי, אך אתר FTD.de הגרמני מתעקש היום שהדגם שיימכר באירופה ב-2007 לא יהיה דור שלישי, כי אם יהיה מכשיר זהה לזה שנמכר כעת בארצות הברית.

באתר FTD נטען גם שצרפת, בריטניה וגרמניה הן המדינות היחידות באירופה בהן יופץ המכשיר בסתיו/חורף 2007. עוד לא ידוע איזו מהמפעילות תפיץ את המכשיר בארץ, אם כי סביר להניח שאפל תמשיך להשתמש במודל המפעילה הראשונית האחת כך שמדובר בסלקום או באורנג' ולא בשתיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully