וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

6.7.2007 / 2:37

למה לדבר ללמפה כשאפשר לדבר עם הצמחים? למי שזה לא מספיק לו, היפנים רוצים למכור לכם אמצעי תקשורת

טענה ותיקה היא שדיבור לצמחים והשמעת מוזיקה יכולים לגרום להם לצמוח טוב יותר ולהפוך גדולים ובריאים יותר. מחקרים אמנם הפריכו את הטענה הזאת שוב ושוב, אבל כוחם של אנשים לשכנע את עצמם הוא גדול, ויצאו גם אלבומים של מוזיקה שאמורה לגרום לצמחים לגדול.

כל זה טוב ויפה. אם אנשים משכנעים את עצמם שהדיבור לצמחים עוזר, לפחות הם מרגישים טוב יותר בקשר לעצמם. ובינינו, יכול מאד להיות שהם פשוט צריכים מישהו לדבר איתו. מישהו שיקשיב ולא יקטע אותם או ילך למקום כלשהו בזמן שהם מדברים. יש לנו לב, ואנחנו מוכנים לקבל את כל זה.

אבל היפנים חייבים תמיד לקחת כל דבר צעד אחד - או עשרים - רחוק מדי. הפעם הם המציאו את הנאקוטובה, מכשיר שנותן לצמחים שלכם קול. קול יפני. איך זה עובד? שמים את החיישן במים או באדמה של הצמח. ואז נוגעים בצמח. המגע גורם לתנועה שגורמת לננס המפחיד שבתמונה לדבר. הננס המפחיד יודע 200 מילים ביפנית והוא "מתקשר" בעבור הצמח.

אנחנו יכולים להבין את היישום של הדבר הזה ככלי למתיחות. שימו כזה בבית ותגידו לאנשים לגעת בצמחים שלכם, והתוצאה יכולה להיות משעשעת. אבל אתר היצרן מדבר על "גישור הפער בינכם לבין הצמחיה העדינה שלכם", וזה כבר נמצא על הקו בין בולשיט לתועבה. אפשר באותה המידה למצוא פרנואידים ולהתחיל לעקוב אחריהם. זה ניצול ציני ודי מרושע של תמימות וטפשות. הנאקוטובה עולה 69 דולרים ומחיר נוסף ששמו שפיותם המעורערת של המשוחחים עם צמחים. די קל לקבוע שזה ולא אחר הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully