וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

על רוב הטריילרים שיש לנו השבוע ניתן לומר דבר אחד: זהו משחק אודות שליטה עולמית

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם למדור הזה, וידאודרום. השבוע בוידאודרום... שליטה עולמית. לא פחות מ-3 משחקים מגלומניים יש לנו היום - כולם מאוד אפיים ועוסקים בהשתלטות על העולם. מעבר לזה, יש גם משחק השתלטות על גוף האדם ומשחק אחד המבוסס על סדרת ספרים שכבר מזמן שולטת במצעדי המכירות.

Civ 4: Beyond the Sword

סדרת משחקי ה-Civilization היא אחת המרושעות ביותר בהיסטוריה של הגיימינג. לא פעם שמעתי על אנשים שפספסו שיעורים, מבחנים ואפילו דייטים כי היו עסוקים בפיתוח החברה הווירטואלית שלהם ומאבק מתמשך ביריבים הממוחשבים.
התוסף הראשון ל-Civilization 4 הוא, כפי שנאמר בטריילר, התוסף הכי גדול למשחק 'ציוויליזציה' אי פעם. הוא מוסיף 10 חברות חדשות, 16 מנהיגים ודברים כמו קורפורציות ואפשרויות ריגול מתקדמות אחר היריבים והחברים שלכם.

כמובן שיש גם גרפיקה חדשה, יחידות חדשות, עץ טכנולוגיה מורחב ועוד הרבה מאוד דברים. והחלק הכי טוב הוא שלא צריך לחכות הרבה זמן בשביל לשחק בכל זה – חבילת ההרחבה מגיעה החודש לחנויות.

Empire Earth 3

סדרת משחקי האסטרטגיה Empire Earth עוקבת אחר ההתפתחות של האנושות מהתקופה הפרה-היסטורית ועד לעתיד הרחוק. כל זה תוך דגש על קרבות, לא תמיד בין תרבויות מאוזנות, אשר מראות כי לא תמיד החזק ביותר יכול לנצח.

המשחק החדש בסדרה, שאת הקדמיון שלו תוכלו לראות כאן, הולך לא רק לשפר את המנוע הגרפי אלא גם להציג מצבי משחק חדשים, להוסיף יחידות ולשלב חלק מהתקופות שהיו במשחק הקודם אל תוך תקופות ארוכות יותר. עוד לא ידוע מתי בדיוק יגיע המשחק לחנויות, אבל כנראה שזה יקרה עוד השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Turning Point: Fall of Liberty

היסטוריה אלטרנטיבית היא ז'אנר מרתק של יצירות אמנות. במקום להמציא עולם חדש, לוקחים את העולם שלנו, משנים מספר פרטים ומדמיינים לאן זה יתפתח. ככה גם –Turning Point: Fall of Liberty המפותח לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי.

וינסטון צ'רצ'יל מת לפני תחילת מלה"ע 2, הנאצים השתלטו על אירופה ומנסים לכבוש גם את ארצות הברית. לא הרבה ידוע על עלילתו, מעבר לזה, אבל אנחנו אמורים להיכנס לנעליו של אזרח ניו-יורק שמנסה לשרוד את הפלישה הנאצית.

Nucleus

Playstation Network - שירות הורדות המשחקים של קונסולת הפלייסטיישן 3, מביא לנו הפעם משחק קטן ומהיר בו אנו נאלצים להילחם בוירוס מרושע שמנסה להרוס את הגוף שלנו.

לרשותנו עומדת המערכת החיסונית, שנראית ממש כמו חללית עם נשקים, ומסביבנו מסתובבים חלבונים ומולקולות של וירוס. ביולוגיה בפעולה, כפי שאומרים.

Harry Potter: OoTP - Wii

יחד עם צאת הסרט החדש בסדרת 'הארי פוטר', מקבלים המעריצים הזדמנות גם להרפתקה אינטראקטיבית באמצעות המחשב והקונסולות. בעבר היו משחקי הסדרה בינוניים במקרה הטוב, פשוט כי חברת EA לא השקיעה בהם כסף ואנשים בידיעה שגם אם יוציאו מוצר גרוע הוא יימכר כמו לחמניות חמות.

הפעם המצב אמור להיות שונה. ב-EA מנסים לשפר את תדמית המשחקים מבוססי-הסרטים שלהם, ואין מתאימה יותר מקונסולת ה-Wii של נינטנדו בשביל ליצור משחק 'הארי פוטר' טוב. הבקר של הקונסולה, הרי, יכול לשמש בתור שרביט הקסמים של הארי, ובכך להפוך את החוויה למגניבה יותר ומעניינת יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully