וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: WildCharge, טייק 2

לא עוד חוטים לכל מכשיר אלקטרוני קטן, לא עוד מחסור בשקעים בבית. הלאה הטענה חוטית, תחי ההטענה האלחוטית

בסוף השנה כתבנו כאן על שטיח שהיה אמור להטעין את כל הגאדג'טים הקטנים שלנו ללא צורך בריבוי מטענים, ובלי חוטים בכלל. קראו לו-WildCharge, והבעיה איתו הייתה מחסור בפרטים ספציפיים או תאריך השקה כלשהו. לא מזמן נתקלתי, במהלך שיטוטיי ברשת האינטרנט, במידע חדש אודות המכשיר. כל מה שצריך, מסתבר, זה לקנות מתאם לגאדג'ט שלכם, להניח אותו על משטח הטענה וזהו. המתאם מחליף את הפאנל האחורי של המכשיר, ומתחבר למוליכי המתח של הסוללה, מה שמאפשר לו להטעינה דרך משטח מוליך הזרם. בחברה אף מבטיחים שכל זה לגמרי בטוח, לא מבזבז חשמל ולא יוצר שדות חשמליים שידרשו מכם לשים כובע מרדיד אלומיניום על הראש.

הרעיון עצמו אינו חדש, כבר שנים שמספר חברות מנסות לייצר מכשירים דומים וכבר ראינו כמה נסיונות מוצלחים שעדיין לא הגיעו לצרכנים. אז למה אנחנו חוזרים ל-Wildcharge עכשיו? כי גם התאריך, וגם המתאמים הראשונים פורסמו. כבר בחודש הזה יוכלו בעליהם של מכשירי ה-Motorola RAZR לקנות הן את המשטח והן את המתאם. בחודש הבא יתווספו גם מכשירי iPod nano ולאחר מכן מכשירי בלאקברי ומוצרים נוספים.

מעבר לנוחות שבהטענה אלחוטית, וחוץ מתאריך ההשקה הקרוב שלמוצר יש תאריך השקה, יש ל-WildCharge עוד ייתרון על המתחרים – המחיר. משטח הטענה יחד עם מתאם יעלו רק כ-90 דולרים, כשלאחר מכן נשאר רק לקנות מתאמים למכשירים, וכל מתאם עולה רק כ-35$. לא מחיר גבוה מדי בשביל מה שהדבר הזה מתיימר לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully