וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסטה SP1: כבר בשבוע הבא?

דידי חנוך

9.7.2007 / 2:47

בטא ראשונה של חבילת השירות הראשונה של ויסטה צפויה להופיע כבר בשבוע הבא, מוקדם מהצפוי

מרי ג'ו פולי, פרשנית מיקרוסופט של אתר ZDNet, מדווחת שבטא ראשונה של חבילת השירות הראשונה של מיקרוסופט ויסטה צפויה להיות זמינה להורדה כבר במהלך השבוע הבא. לפי לוח הזמנים המדובר כעת, גירסה סופית של חבילת השירות צפויה לצאת בחודש נובמבר השנה.

חבילת השירות לא צפויה לכלול תכונות חדשות רבות, כי אם בעיקר תיקונים לתקלות בגרסה הנוכחית של מערכת ההפעלה. כמו כן, SP1 צפויה לכלול את השינויים שמיקרוסופט התחייבה ליישם במערכת החיפוש של ויסטה עקב הלחץ המשפטי וטענות המונופוליזם של גוגל.

לפי פולי, חבילת ההרחבה צפויה לכלול הפחתה בזמן העתקת קבצים וכיבוי מערכת ההפעלה, הפחתה בעומס על המעבד ומספר שיפורי אבטחה ותקשורת.

פרשנות

משתמשים ותיקים של מערכות ההפעלה של מיקרוסופט יודעים שהכלל הראשון של מערכות ההפעלה של מיקרוסופט הוא: לא מתקינים לפני SP1. חבילת השירות הראשונה היא התיקון הגדול הראשון של מיקרוסופט לכל הדברים שהחברה לא הספיקה לפתור - או לא הבחינה בקיומם - לפני יציאתה של מערכת ההפעלה לשוק.

בחודשים מאז יציאתה של ויסטה לשוק, דיווחו משתמשים רבים על תסכול עז עקב תקלות, באגים ותמיכה מוגבלת בחומרה קיימת. ניתן לקוות שחבילת ההרחבה הצפויה תפטור לפחות את רוב הבעיות הללו.

האם יציאתה של הבטא הראשונה של SP1 פירושה שהגיע הזמן להתקין ויסטה? לטעמי כדאי לחכות עוד, לראות מה באמת נפתר ואילו בעיות חדשות יופיעו. עם זאת, הופעתה המוקדמת של הבטא הראשונה וההבטחה להופעתה של הגרסה הסופית לפני סוף השנה הם סימנים מעודדים מאד שלא ירחק היום ומערכת ההפעלה המדוברת והמושקעת של מיקרוסופט תהפוך גם למערכת ההפעלה המומלצת למשתמשי מחשבי חלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully