וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS3 מוזל באמריקה

בצפון אמריקה מורידים את מחיר קונסולת הפלייסטיישן 3 של סוני ומוציאים לשוק גרסה נוספת. בישראל? הכל כרגיל

"הוא יקר" צעקו המעריצים. "אז תעבדו יותר, בשביל להרוויח יותר כסף" צעק בחזרה קן קוטאראגי. ככה התחילה הסאגה של מחיר הפלייסטיישן 3, והיום האימפריה – סוני שמה – מכה שנית. בעקבות נתוני מכירות שאמנם לא אכזבו, אך גם לא הלהיבו אף אחד, החליטו בחברה היפנית כי השוק האמריקאי לא באמת מוכן לשלם 599$ על גרסת 60 הגיגה-בייט של PS3. ההתפכחות הזאת באה מספר חודשים לאחר שהבינו כי אותו השוק גם לא מוכן לשלם 499$ על הדגם הזול והנחות של הקונסולה והורידו אותו מהמדפים.

התוצאה של אי סבירות הרצון והלחץ להראות תוצאות טובות בתחרות מול האקס-בוקס 360 וה-Wii של נינטנדו – הורדת מחירה של ערכת ה-60 GB ל-499$, החל מהיום. שמועות על הצעד הזה מילאו את רשת האינטרנט ואת עיתוני המשחקים כבר חודשים רבים, ותחילתה של חופשת הקיץ הייתה זמן מתבקש לעדכון המחיר. מה שלא היה צפוי, והצליח להפתיע רבים, הוא ההכרזה של סוני על השקתה בצפון אמריקה של גרסת 80 הגיגה-בייטים של ה-PS3 – גרסה שעד כה הושקה אך ורק בדרום קוריאה.

הגרסה החדשה, שתגיע לארצות הברית וקנדה באוגוסט, תעלה 599$ - מחירה הישן של ערכת 60 הגיגה-בייטים, ותכלול לא רק כונן קשיח בנפח גדול יותר אלא גם את משחק המרוצים MotorStorm.

בארץ אין שינוי

חייבים לסייג ולומר כי כל זה תקף, נכון לעכשיו, אך ורק ליבשת שנמצאת מעבר לאוקיאנוס האטלנטי. מחלקת יחסי הציבור של סוני אירופה מילאה פיה מים, ואילו איתן דרורי, מנהל מחלקת מולטימדיה של ישפאר – נציגתה של סוני בישראל, אומר כי עדכון המחירים האמריקאי לא תקף בשום אופן לשוק הישראלי. וככה אנחנו נשארים לבד, בחושך, בפינה, בוכים. אבל המצב לא יכול להימשך לאורך זמן, אנחנו בתקופה של תקשורת מיידית אשר מאפשרת לגיימרים בכל העולם לשמוע על הוזלת הקונסולה בחצי אחר של כדור הארץ כשהיא קורית, ואם המחיר בשטחי PAL (בהם אנו כלולים) לא יעודכן בהתאם, אנו צפויים לזעקת גיימרים אימתנית וכעוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully