וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: HTC Omni

דידי חנוך

11.7.2007 / 4:08

רוצים סלולרי עם פיצ'רים? לאומני יש פיצ'רים. הרבה פיצ'רים. המון פיצ'רים. מספר בלתי סביר בעליל של פיצ'רים

בתחילת השנה, לאחר הפרידה המתוקשרת של HTC מ-iMate, יצא לי לשוחח עם נציגים של שתי החברות. כל אחד מהם אמר את אותו הדבר: המוח האמיתי מאחורי המכשירים היינו אנחנו. הם רק ביצעו את ההנחיות שלנו (גרסת iMate על HTC)/שמו לוגו שלהם על המכשיר שלנו (גרסת HTC על iMate). כבר אז היה ברור שלשתי הטענות תהיה תשובה אחת: מי יוציא מכשירים מרשימים יותר במהלך השנה הקרובה.

חצי שנה לאחר אותן שיחות, וניתן לומר שיש הכרעה בסוגיה הזאת. מ-iMate השוק ראה בעיקר תמונות של מכשירים גדולים ומסורבלים. HTC, לעומת זאת, מוציאה מכשירים מגניבים כל יומיים וחצי בערך, כשעד כה המרשים מביניהם היה ה-Touch בעל טכנולוגיית מסך המגע המסקרנת.

כעת מופיעות תמונות ראשונות ורשימת פיצ'רים של המכשיר שהוא אולי המרשים ביותר של החברה עד כה: האומני. אומני, בלטינית, פירושו "כל", ונראה שהחברה לקחה את השם ברצינות.

מה יש לנו שם? ראשית, מכשיר עם רשימת הרשתות הנתמכות הכוללת ביותר שאני מכיר. המכשיר תומך בשלוש רשתות UMTS וארבע רשתות GSM. כלומר, אין מקום בעולם שהוא לא עובד בו. בכל הנוגע לאינטרנט סלולרי, הרשימה מרשימה עוד יותר. GPRS (דור 2.5), EDGE (דור 2.75), UMTS (דור 3), HSDPA (דור 3.5) וכן, גם HSUPA (דור 3.75). גם כאן המסר הוא: אם יש אינטרנט סלולרי איפה שאתם נמצאים, המכשיר הזה תומך בו.

חושבים שסלוט לכרטיס זיכרון אחד זה מספיק לנייד? HTC חושבים שצריך שנים. אחד מיקרוSD ואחד SDIO שמאפשר גם כרטיס זיכרון SD וגם כרטיס הרחבה להוספת יכולות שלא קיימות במכשיר (לא שיש הרבה כאלה).

ניווט? GPS עם 20 ערוצים. תודה.
מסך? מגע. 800x480 פיקסלים.
WiFi? ברור. 802.11b/g
מצלמה? 3.1 מגפיקסלים.
זיכרון? 256 מגבייט RAM, וגם 128 ROM.
מימדים? 81 על 130 מילימטרים ועובי של 16 מילימטר
מערכת ההפעלה? חלונות Mobile 6.0
מקלדת? QWERTY מלאה עם 65 מקשים

מה שאני מנסה לומר כאן - וזאת לא רשימה מלאה של הפיצ'רים ואופציות הקישוריות - הוא שמדובר במכשיר בלתי סביר, שסביר להניח שיעלה כמו מכונית קטנה (אין עדיין מחיר). הוא ייצא לשוק העולמי באוקטובר 2007 וניתן לקוות שיגיע גם אלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully