וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: הבמה של מיקרוסופט

במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט לרגל E3 ניתן היה לראות הדגמות של כותרים חדשים, ולשמוע הכרזות מעניינות

זה התחיל. תערוכת E3 – כנראה האירוע החשוב ביותר של עולם משחקי המחשב והקונסולות נפתח אתמול במסגרתו החדשה והמצומצמת. חברות מעטות הוזמנו להציג באירוע, ומספר המוזמנים ירד מכ-40,000 למספר אלפים בודדים בלבד. השאלה שנשאלה הייתה האם ייאבד האירוע מחשיבותו בעקבות השינויים הדרסטיים, והתשובה היא כנראה שכן, אבל לא הרבה. החברות שהוזמנו הן הגדולות ביותר בתחום, והסיקור מגיע לכולנו בכל מקרה, אז המפסידים הגדולים הם אנשי החברות הקטנות שאיבדו את הבמה שלהם.

אך אל דאגה, החברות הקטנות תקבלנה את ההזדמנות שלהן בתערוכת המשחקים של לייפציג, אשר תחל בעוד פחות מחודשיים, ובינתיים בואו ונראה מה מיקרוסופט – אחת משלוש השחקניות הגדולות בשוק הקונסולות, הולכת להציע לנו השנה.

ערב ירוק

הענקית מרדמונד הייתה הראשונה שעשתה מסיבת עיתונאים לרגל E3, וכל האירוע נערך תחת שמיים פתוחים. גשם אמנם לא ירד שם, אבל מבול של הכרזות והדגמות של משחקים אשר עתידים להגיע דווקא כן. ראשית כל, הודיעו אנשי מיקרוסופט על מספר להקות שהולכות להופיע ב-Rock Band – משחק המאפשר לכם להיכנס לנעליהם של אמני רוק מובילים: The Storkes יהיו שם, כמו גם Black Sabbath, נירוונה, The who ורבים אחרים.

לאחר מכן, ואחרי שהציגו סרטון חדש ממשחק הפעולה/תפקידים Mass Effect, נודע כי המשחק עצמו כבר לא רחוק – בנובמבר הוא יגיע לאקס-בוקס 360, כשבינתיים זו הפלטפורמה היחידה בה תוכלו לשחק בו. ואם כבר אקס-בוקס, אז המשתמשים האמריקאיים של הקונסולה יוכלו להשכיר מהיום סרטי דיסני שיוזרמו לקונסולה שלהם דרך חיבור האינטרנט באיכות HD.

אם באקס-בוקס עסקינן, מסתבר שהגרסה המשודרגת והשחורה של הקונסולה – Xbox 360 Elite, אשר הושקה כבר במספר מקומות בעולם, תגיע גם לאירופה בסוף אוגוסט. מה עם ישראל, תשאלו? אין חדש בחזית הזו. בתחילת השנה אמרו בסניף הישראלי של מיקרוסופט כי הקונסולה תגיע במהלך 2007, אך מעבר לזה אין חדשות, לטוב ולרע. מה שכן, הגיוני שכשתושק הקונסולה, היא תגיע גם בגרסת Elite, כיוון שהשוק הישראלי מאוד קשור לשוק האירופאי בכל הקשור לזמינות מוצרים.

לא רק אקס-בוקס

אך גם שחקני ה-PC צריכים להיות מרוצים. Gears of War – הלהיט הגדול של האקס-בוקס מהשנה שעברה מגיע למחשבים האישיים, עם תוכן חדש: 5 שלבים נוספים, עורך שלבים בשביל אנשים יצירתיים ו"הפתעות גדולות אחרות". גם מערכת ה-Games for Windows: Live, המאפשרת לקנות ולהוריד משחקים "קטנים" לחלונות 'ויסטה' מקבלת שדרוג בדמות יותר מעשרה כותרים חדשים מחברות Eidos, Sega ו-THQ - כולם יגיעו עד סוף השנה.

מעבר לכך, הוצגו במסיבת העיתונאים הדגמות של Assassin’s Creed המרהיב, Resident Evil 5, Call of Duty 4, Halo Wars, Halo 3 ומשחקים רבים אחרים? כמה רבים הם? את זה אפשר לראות מההודעה לעיתונות אותה שלחה מיקרוסופט לאחר האירוע. בשביל להראות לכם למה כדאי להתלהב מהעובדה שהקונסולה החדשה צפויה להגיע לארץ ב-2007, החלטנו להביא לכם את מרבית הרשימה, אם כי לא בסדר האלפביתי אלא בסדר אותו אני בחרתי על פי רמת ההתלהבות שלי מהכותרים:

Assassin’s Creed - נובמבר
Grand Theft Auto IV - אוקטובר
Halo 3 - ספטמבר
Call of Duty 4: Modern Warfare – סתיו
BioShock - אוגוסט
Splinter Cell Convction: תקופת החגים
Beautiful Katamri - אוקטובר
Guitar Hero III – סתיו
Rock Band – תקופת החגים
Mass Effect – תקופת החגים
Project Gotham Racing 4 – ספטמבר
Blue Dragon - אוגוסט
Ace Combat 6 – תקופת החגים
Dance Dance Revolution Universe 2 – בקרוב
Madden NFL 08 – אוגוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully