וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: נינטנדו יכניסו אתכם לכושר

מסיבת העיתונאים של נינטנדו בתערוכת E3 עמדה בסימן האביזרים לקונסולת ה-Wii. אחד מהם אפילו יכניס אתכם לכושר

נכון לעכשיו, חברת נינטנדו היא היחידה מבין שלוש ענקיות הקונסולות שלא פועלת בארץ הקודש. יש, אמנם, ייבוא פרטי של חנויות משחקים ייעודיות ל-DS ול-Wi, אך המצב כעת הוא שצריך להתאמץ מאוד בשביל להשיג את הקונסולות הללו. למה, אם כך, אנחנו בכלל מתייחסים כאן למסיבת העיתונאים של נינטנדו בתערוכת ה-E3? הרי זה רק יתסכל אתכם, כשתבינו שכל המבחר הזה לא יהיה בזמינות גבוהה בארץ. אז זהו, שלא. לא מכבר הודיעה הזכיינית הישראלית של רשת Toys’r’us כי הרשת תייבא Wii על שלל אביזריו, כשהמשחקים מגיעים דרך המפיצות הישראליות הרגילות כמו אטארי והד-ארצי.

אז הנה, הפחנו בכם תקווה, וזה חשוב, כי כל מה שקשור ל-Wii – מגניב הוא, וקשה לראות את ההכרזות החדשות בידיעה כי לא נוכל לשים את ידינו על המוצרים. אז זהו, כנראה שנוכל. למי שלא זוכר ממה הוא צריך להתלהב, אזכיר כי ה-Wii היא הקונסולה הכי מיוחדת בדור השביעי. במקום דגש על גרפיקה, שמו בנינטנדו דגש על מקוריות והנאה פיזית. הבקר של הקונסולה – ה-Wiimote, דומה מאוד לשלט טלוויזיה, ומארג החיישנים של הקונסולה מזהה את התנועה שלו, מה שהופך את המשחקים להרבה יותר פעילים. מעבר לזה יש גם את הנונצ'אק – בקר נוסף המתחבר לזה הרגיל, אשר מוסיף ג'ויסטיק אנלוגי ומספר כפתורים

אם יורים, גם נוהגים

המוצר הראשון אותו חשפו אנשי נינטנדו במסיבת העיתונאים שלהם הוא ה-Wii Zapper – מסגרת של רובה אליה מכניסים את השלט של הווי, על שני חלקיו. שלושה משחקים בעתיד הקרוב יתמכו ברובה החדש – Resident Evil: Umbrella Chronicles, Ghost Squad וכותר חדש מסדרת Medal of Honor. המחיר של האביזר – כ-20 דולרים.

בנוסף, ישיקו בנינטנדו גם הגה ל-Wii, אשר יגיע יחד עם הגרסה החדשה של Mario Kart. המטרה של שני האביזרים, לדברי נינטנדו, היא להביא את המשחקים לשוק שעד כה התקשה להתרגל לבקרי הקונסולות, ריבוי הכפתורים והמיומנות הדרושה בשביל להפעילם.

התעמלות כיפית להמונים

אך ההכרזה הגדולה של הערב היא מוצר אחר לגמרי – כזה שמשתמש בתדמית אותה יצרה לעצמה נינטנדו עם ה-Wii שלה, התדמית של מכשיר כושר כיפי. אנשים רבים שמשחקים בכותרים הפיזיים יותר של הקונסולה כמו ה-Wii Tennis, טוענים שזה תורם מאוד לירידה במשקל. עכשיו אנחנו מקבלים מוצר שלא מסווה את התכלית שלו – זהו ה-Wii Balance Board. מדובר בלוח לבן ודק שמתחבר לקונסולה באופן אלחוטי. הלוח טומן בתוכו חיישנים אשר מזהים כשמישהו נעמד עליו או שם עליו את הידיים, את משקל האיש ואת מרכז הכובד של הגוף שלו.

הלוח מגיע עם תוכנת ה-Wii Fit, אשר מציעה למשתמש יותר מ-40 סוגים של אימוני כושר, עוקבת אחר התקדמותו מיום ליום ומחשבת את הירידה (או העלייה, חס וחלילה) במשקל. מעבר לכך, ה-Balance Board יכול להועיל גם לכותרי ספורט ומשחקי פעולה, עקב היכולת לזהות האם בן אדם עומד ישר או שמא גופו מוטה לכיוון כלשהו. במסיבת העיתונאים, למשל, הודגם מיני-משחק בו המשתמש הוא שוער, וצריך לעצור את הכדור בעזרת שימוש בכל גופו.

מבוקש: Wii

אין עוד תאריך השקה ל-Wii Balance Board וה-Wii Fit, אך סביר להניח כי הם יגיעו בזמן לתקופת החגים החורפיים. באשר לישראל, גבוהה היא הסבירות כי גם כאן נוכל לקנות אותם, אם כי לא ידוע איפה או, חשוב יותר, מתי. יש לזכור כי גם כיום ביקוש לווי עולה על ההיצע, והמצב עלול להיגרר גם לתוך השנה הבאה.

מעבר למוצרים, זכו באי האירוע לחזות גם במספר משחקים חדשים, אם כי רובם הוכרזו כבר. 'זלדה' ל-DS היה שם, וגם Mario Galaxy. משחק הלימוד Brain Age 2 קפץ לביקור גם הוא. אך אין ספק שהערב היה שייך לאביזרי ה-Wii, והם אלה שיקפיצו את הביקוש לקונסולה עוד פעם. וזה כשכבר ראינו אור בסוף מנהרת המחסור במלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully