וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: zBoost

12.7.2007 / 16:58

אם אין לכם קליטה סלולרית בבית או במשרד, zBoost יכול לעזור, ואפילו לא תצטרכו להתאמץ הרבה בשביל זה

קניתם דירה חדשה, עברתם אליה ואתם מרוצים מאוד מהכל, למעט דבר אחד – יש לסלולר שלכם קליטה רק בשרותים. התסריט הזה לא דמיוני, הוא קורה להרבה מאוד אנשים בבתיהם, משרדיהם ושלל מקומות בהם אנו מבלים חלק ניכר מזמננו. הבעיה היא שלא תמיד יודעים על הבעיה הזאת מראש, וגם אם כן, לא תמיד אפשר לשנות את המיקום. מה עושים? מגבירים את האות.

גאדג'ט היום שלנו הוא מכשיר קטן בשם zBoost, ומטרתו העיקרית – היחידה, בעצם – היא להגביר את אות הסלולרי שלכם. כל מה שעליכם לעשות זה למצוא מקום עם קליטה, לשים שם אנטנה נייחת, להעביר כבל אל יחידת הבסיס הנמצאת במקום בו אתם רוצים את הקליטה וזהו. בחברה מבטיחים כי הם יצליחו להגביר את האות הסלולרי שלכם מפס אחד בסלולר לקליטה מלאה בטווח של כ-200 מ"ר מהמקום בו עומדת יחידת הבסיס. מראש נגיד שהדבר הזה לא תומך בדור 3, רק דור 2.5, והוא גם לא יעבוד ברשת ה-Iden בה משתמשת חברת מירס.

הדבר הזה רלוונטי יותר למדינות כמו ארה"ב, בהן הכיסוי הסלולרי לא טוב כמו בישראל, אך גם אצלנו יש לא מעט מקומות בהם נחוץ מגבר אות סלולרי. באשר לשאלות הנוגעות לסכנה בריאותית שנשקפת, או לחלופין לא נשקפת מהמכשיר – אין לנו הרבה מידע. ראשית כל, עוד לא הוכח שקרינה סלולרית מזיקה למישהו, ובנוסף העוצמה של המכשיר לא גבוהה. המחיר, לעומת זאת, די גבוה – החל מ-250 דולרים לגרסה של טווח תדרים אחד ועד ל-360$ בשביל גרסה של שני טווחים. חייבים לציין גם שרשימת התאימות של המכשיר כוללת רק רשתות אמריקאיות, ואין לדעת אם זה אומר כי הוא מותאם אך ורק להן, למרות שהתדרים חופפים את האלה הישראליים. אה, ותצטרכו אישור ממשרד התקשורת בשביל לייבא מכשיר כזה, ולא בטוח אם הם יסכימו להביא לכם אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully