וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

בסוני רק הכריזו על הגרסה החדשה של קונסולת ה-PSP הניידת שלהם, וכבר זכו לככב במדור של וואלה. כבוד?

על הגאדג'ט הגרוע של השבוע כבר כתבנו לפני פחות מיממה, אבל בידיעה בה לא הבעתי עליו דעה נחרצת כלשהי. אבל אני לא איש ברזל, לא תמיד יש לי את האפשרות להתאפק, והפעם אני חייב להגיד שה-PSP החדש של סוני הוא פשוט הגאדג'ט הגרוע של השבוע.

לא מדובר חס וחלילה במכשיר גרוע בפני עצמו – אני מאוד אוהב את ה-PSP שברשותי ואת ספריית המשחקים שיש לי בשבילו, אבל אני גורס שבסוני לא היו צריכים להוציא את הגרסה החדשה של הקונסולה לשוק במתכונת הנוכחית. מה בסך הכל קיבלנו בשדרוג הזה? המכשיר מעט יותר דק, קל וחיי הסוללה שלו טובים יותר. המתחרה של ה-PSP, נינטנדו DS שמה, נמכרה במספר כפול של יחידות לא בגלל הגודל או חיי הסוללה, אלא בגלל הממשק והמשחקים הכיפיים, ושדרוג ה-PSP לא הציע אף יתרון חדש שיכול לגרום לאנשים להעדיף את ה-PSP Slim על ה-DS כשהם באים לחנות.

אוי, שכחתי שבהכרזה גם הבטיחו זמני טעינה קצרים יותר, אבל אני לא בטוח שזה נכון – כבר בעדכון האחרון של ה-PSP נפתחה החסימה של מהירות המעבד אשר הופעלה מאז השקת הקונסולה בשביל לשמור על זמן סוללה. עכשיו, כשיוצאים משחקים חדשים שמצריכים יותר כוח עיבוד, פתחו אנשי סוני את החסימה הנ"ל. כן, זה יקצר את הזמן שתוכלו להעביר בין טעינות, אבל בשביל זה בדיוק הומצאו סוללות נוספות ל-PSP – הדבר לא מצריך יצירת גרסה חדשה לקונסולה.

אה, רגע, בסוני דווקא מאוד התלהבו מהאפשרות של חיבור הקונסולה לטלוויזיה ויכולת לשחק או לראות סרטים על מסך גדול. ואני שואל: הא?! מישהו בכלל שם לב שראשי התיבות PSP מסמלים Playstation Portable – פלייסטיישן נייד? היתרון הגדול של סוני עכשיו הוא האפשרות לקחת את הקונסולה הניידת, עם הכותרים שנועדו לתקופות משחק קצרות, ולתת לה אופציה של נייחות? זה יכול להיות שימושי, נכון, אבל במקרים מעטים מאוד. המהדורות המגבלות של 'דקסטר' ו-'מלחמת הכוכבים' דווקא כן מגניבות, אבל זה מעט מדי ומאוחר מדי.
מה כן רציתי? כונן קשיח מובנה, לדוגמה. שני פדים אנלוגיים. לכן ה-PSP Slim הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully