וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום: מהדורה מיוחדת

בימים הקרובים, אנו נראה לכם את הקדימונים החמים של תערוכת E3. ייאלה, מתחילים, חלק ראשון

תערוכת המשחקים E3, אשר נסגרה בלוס אנג'לס אתמול, לא אכזבה אותנו בכל הקשור לקדימונים. כל המפיצות הגדולות באו להציג את ההיצע שלהם לשנה הקרובה ומעבר לכך, כשהתוצאה היא עשרות על גבי עשרות של קטעי וידאו מדהימים, אשר מראים למה מסוגל הדור החדש של קונסולות המשחק ומזכירים לשחקני ה-PC למה אסור להם להתייאש.

את הקדימונים הטובים ביותר נראה לכם בימים הקרובים, באמצעות מספר מהדורות מיוחדות של מדור הוידאודרום. קחו את הזמן שלכם, תעכלו היטב כל סרטון, תתענגו על הגרפיקה המדהימה.אך בעיקר תבינו שכל המשחקים האלה מגיעים ממש בקרוב, ושהמשך הדרך הולך להיות אפילו יותר יפה.

Age of Conan: Hyborian Adventures

הו, קונאן, קונאן. הדמות שהפכה את המושל הנוכחי של מדינת קליפורניה – ארנולד שוורצנגר, לשחקן מפורסם, קיבלה בעבר מספר משחקי מחשב משלה, אבל רובם היו, איך לומר, מעפנים. הפעם אנחנו מקבלים משהו שונה במקצת – משחק תפקידים המוני לאקס-בוקס 360 המתרחש בעולם בו קונאן הברברי נלחם במפלגה הדמוקרטית של היבוריה. והדמוקרטים בהיבוריה, הם לא באים עם מצגות על זיהום אוויר, אלא עם חרבות ומגנים!

Guitar Hero 3

Guitar Hero הוא מזמן לא סתם משחק. מדובר בתופעה שמשתווה במימדיה לשטיחי ריקוד. רק מה, כאן משחקי הקצב לא מצריכים מכם להזיז את הרגליים מאוד מהר, אלא מחייבים זריזות אצבעות בזמן שאתם מנגנים על בקר בצורת גיטרה לצלילי שירים מפורסמים. הכותר החדש בסדרה מוסיף שירים חדשים, סוגי משחק ועוד מספר הפתעות אותן המפתחים טרם חשפו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Halo 3

מה כבר אפשר לכתוב על היילו? גם אם אתם לא מבינים במשחקי מחשב וקונסולות, אלא רק נמצאים לעיתים בחברת אנשים שכן מכירים את התחום, בוודאי שמעתם כבר לא פעם על מאסטר צ'יפ ומלחמתו האפית באויבי האנושות. אז כן, הסדרה הכי פופולרית לקונסולת האקס-בוקס חוזרת בגרסתה הראשונה לאקס-בוקס 360, והציפייה רבה. הקדימון החדש מראה כי יש סיכוי טוב מאוד שלא נתאכזב כשהמשחק יגיע בסוף חודש ספטמבר.

Killzone 2

לא יודע מה להגיד לכם על הקדימון האמיתי הראשון של Killzone 2, באמת שלא. הכותר הזה אכזב אותי עד מאוד כשהקדימון שלו הוצג ב-E3 לפני שנתיים בשביל להראות למה מסוגלת קונסולת הפלייסטיישן 3, ואז התברר כי מה שראינו לא באמת עבד בזמן-אמת. עכשיו באים אנשי סוני ומראים קדימון באיכות גרפית דומה לזה הקודם, והפעם מבטיחים שהכל אמיתי. אם נאמין להם, נהייה חייבים להודות שזה לא סתם מדהים, זה ארכי-מדהים. ואני, אני אופטימיסט.

Lost Odyssey

כשהאיש שיצר את סדרת Final Fantasy מקים חברה חדשה שמפתחת משחקי תפקידים, שווה לשים לב לכותרים שמגיעים מבית החברה הזו. Lost Odyssey הוא אחד מהם, ולמרות שהמשחק מגיע רק באוקטובר, כבר יש לנו הרבה מאוד פרטים על עלילתו. מדובר בתקופת המאסר של קיים, איש שנדון לחיות במשך אלף שנים, והוא לא מבלה אותם בישיבה על הספה וצפייה בשידורים חוזרים של 'ימי חיינו', למרות שמהקדימון עולה ניחוח מעט סבוני.

Mass Effect

אם להגיד לכם את האמת, משהו מוזר לי בקדימון של Mass Effect. שנים רבות עברו מאז שהוציאו אנשי חברת Bioware את סדרת 'באלדורס גייט', ומאז קיבלנו מהם לא מעט משחקים שלא כוללים, בשום צורה, את Boo – אוגר החלל הענק המיניאטורי. ככה גם Mass Effect, אין בו את Boo. אבל עלילה מסקרנת ואקשן ממש מגניב דווקא יש. ואמנם, יש למפתחים עוד זמן עד נובמבר, אולי האוגר יוכנס לעלילה בתור דמות ראשית, במקום החננה שנמצא בתפקיד הזה כעת.

Timeshift

כפי שמרמז לנו שמו, זמן משחק תפקיד מכרע ב-Timeshift. למעשה, מניפולציות זמן הן הנשק הכי חזק של גיבור המשחק הזה, כפי שתוכלו לראות בסרטון שלפניכם. מפתחיו של הכותר הזה אמנם לא מוכרים כל כך – המשחק היחיד אותו הוציאו עד עכשיו הוא Will Rock הבינוני, אך ההדגמות המוקדמות והקדימונים מראים כי הציפיות שלנו מ-Timeshift צריכות להיות גבוהות. מה עוד, שלא נשאר לנו הרבה זמן לחכות עד להשקתו – ספטמבר הוא החודש בו יגיע המשחק לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 ולמחשבים האישיים.

Too Human

קחו קצת מיתולוגיה סקנדינווית, הוסיפו קורטוב מד"ב ושפכו על כל זה הרבה מאוד אקשן וגרפיקה יפהפייה שמקורה במנוע ה-Unreal Engine 3. מה קיבלתם? את Too Human, המשחק החדש מבית Silicon Knights – החברה אשר הביאה לנו את בעבר את Blood Omen: Legacy of Kain המגניב כל כך. המשחק עצמו צפוי לצאת לאקס-בוקס 360 מתישהו ב-2008, אבל שווה לראות את הסרטון שלו כבר עכשיו בשביל לעורר תאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully