וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום: הטירוף ממשיך

היום השני של ספיישל הוידאודרום שלנו מניב לא פחות מ-14 קדימונים חדשים ומגניבים

קשה היא עבודתו של מלקט הטריילרים בימי תערוכת E3. העיניים שלי מאותתות לי ללא הרף שדי, מספיק כבר לראות תמונות יפות כל כך, אבל אני לא יכול להפסיק. אני מכור.

כשהמשחקים הראשונים לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3 הגיעו לשוק, רבים קטלו את הרמה הגרפית שלהם וטענו שהדור החדש של הקונסולות מאכזב. אז זהו, שלא - אם רק נותנים למפתחים מעט זמן ללמוד את החומרה החדשה ולהבין איך מוצאים ממנה את המיטב, מקבלים תוצאות גדולות. 14 תוצאות כאלה תמצאו כאן היום.

Army of Two

חטיבת הפיתוח של חברת Electronic Arts במונטריאול עדיין לא הספיקה להוכיח את עצמה – הכותר היחיד אותו פיתחה עד עכשיו הוא SSX Blur הבינוני. כעת מנסים באולפן את כוחם בפיתוח משחק פעולה אשר שם אותנו בנעליים של שכירי חרב המנהלים את מלחמותיהם בשביל המרבה במחיר. על פי התיאור, יחייב הכותר הזה, אשר מגיע ל-PS3 ואקס-בוקס 360 בסתיו, את השחקנים לעבוד בצוותים, תוך היעזרות באינטליגנציה מלאכותית או בחבריהם.

Darksiders

מעט מאוד פרטים ידועים לנו על עלילת Darksiders.- הכותר החדש מבית THQ. זהו משחק פעולה מגוף שלישי, המתרחש בעולם בידיוני בו ארבעת פרשי האפוקליפסה נשבו ונכלאו רק בגלל שעשו את עבודתם נאמנה. אחד מהם – מלחמה, בורח מכלאו ויוצא להילחם בשדים שמטילים אימה על העולם שלו ובכולאיו. הקדימון הראשון מראה מה יצור בעל כוח רב יכול לעשות כשהוא ממש, אבל ממש מעוצבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Enemy Territory: Quake Wars

Quake היא אחת מסדרות הכי מפורסמות של משחקי FPS. Enemy Territory הוא להיט רשת חינמי שמעודד עבודת צוות במטרה למלא משימות ולנצח את היריבים. כשמחברים את שני הזיכיונות, מקבלים את אחד ממשחקי הפעולה המסקרנים ביותר שעומדים להגיע למחשב האישי בזמן הקרוב, והקדימון החדש רק מגביר את הסקרנות שלנו לגבי המוצר הסופי.

Gran Turismo 5

אם אתם חובבי מכוניות, סדרת משחקי Gran Turismo היא סדרת חובה בשבילכם. הדגש כאן הוא לא על מהירות או התנגשויות, אלא על ריאליזם ומותגים אמיתיים מעולם הרכב. מעבר לכך, דואגים בחברת Poliphony Digital כי הרמה הגרפית בכל כותר חדש תהייה הכי גבוהה אליה הם יכולים להגיע. הקדימון של Gran Turismo 5 מדגים שהפלייסטיישן 3 עוד רחוקה ממיצוי יכולותיה הגרפיות, ושהעתיד נראה מדהים.

Haze

שוב אנו מגיעים לדיסטופיה בה תאגיד ענקי שולט על מוחותיהם ופעולותיהם של אנשים, בעזרת יחידות צבאיות של חיילים מהונדסים גנטית ומלחמה בכל המתנגדים לו. גיבור המשחק הוא אחד החיילים האלה, והמשחק עוקב אחר סיפורו במשך שלושה ימים שעתידים לשנות את חייו. משחק הפעולה הזה, אשר צפוי להיות אחד הלהיטים הגדולים לקונסולת הפלייסטיישן 3 בתקופת החגים הקרובה, יגיע גם לאקס-בוקס 360 ולמחשב האישי מתישהו בשנת 2008

inFamous

האנשים שהביאו לנו את סדרת Sly Cooper ההומוריסטית לקחו פניית פרסה, ובמשחק החדש שלהם יכניסו אותנו לעולם אפל ומטריד של עיר המלאה בגיבורי על ונבלי על. הגיבור שלנו צריך לבחור אם להשתמש בכוחותיו לטוב ולרע בזמן שהוא תר את העיר ומגלה בעצמו עוד ועוד כוחות על. הבחירות שלנו גם ישפיעו על העלילה הכללית והיחס של הדמויות האחרות בעולם אלינו.

Metal Gear Solid 4

קשה להגדיר את משחקי 'מטאל גיר' בתור סתם משחקים. היוצר שלהם – הידאו קוג'ימה, הפך את הסדרה לסיפור מסובך ומורכב עם עלילה טובה, משחקיות מרתקת וגרפיקה מדהימה. הכותר החדש בסדרה – Metal Gear Solid 4, צפוי להיות הפרק האחרון בסיפורו של סוליד סנייק ומלחמתו במכונות ה-Metal Gear ובאחיו התאום ליקוויד. כרגיל, זהו אחד הקדימונים המגניבים ביותר של תערוכת E3, ואל לכם לפספס אותו.

Metroid Prime 3

אם כבר בנכסים אסטרטגיים של חברת נינטנדו עסקינן, סדרת Metroid היא עוד אחת מהם. אם מעולם לא הייתה לכם קונסולה של נינטנדו, רבים הם הסיכויים שכלל לא תכירו את השם הזה, ואת גיבורת המשחקים שיימוס אראן. אבל היי, כל אחד צריך להתחיל מאיפשהו, והקדימון של Metroid Prime 3 הוא הזדמנות נפלאה לראות את סגנון המשחק ואת היכולות של קונסולת ה-Wii בכל הקשור למשחקי FPS.

Rayman Raving Rabbids 2

לאחר ההצלחה של משחק שהוא אוסף של הרבה מאוד מיני משחקים אשר מציבים את ריימן כנגד חבורה של ארנבים פסיכוטיים, החליטו ב-Ubisoft שלארנבים מגיע עוד משחק. ככה נולד לו ה-Rayman Raving Rabbids 2, שיהיה מלא במיני-משחקים הומוריסטיים חדשים, ויגיע בלעדית לקונסולת ה-Wii.

Silent Hill 5

מי יודע אם התל השקט היה אי פעם באמת שקט, אבל העובדה היא שכיום הוא מאוכלס בכל הדברים המפחידים אותם אתם יכולים לדמיין, חוץ מהמטרידים ביותר – הפנטומימאים. כשחייל שחוזר הביתה מגלה שאביו ואחיו נעלמו, הוא יוצא לחפש אחריהם ומגיע לעיירת Silent Hill – טעות גדולה בכל קנה מידה. עכשיו הוא צריך לא רק למצוא את משפחתו, אלא גם לשרוד את יצירי הגהינום הרבים שנמצאים בעקבותיו.

The Simpsons Game

משפחת סימפסון – אחת מסדרות האנימציה הארוכות והמצחיקות ביותר, זכתה כבר למספר רב של משחקי מחשב ווידאו. עכשיו, כשהסרט המבוסס על הסדרה מגיע לקולנועים, הגיע הזמן לפגוש שוב את הגרסאות הממוחשבות של הומר, מארג', בארט, ליסה, מגי וכל התושבים של עיירת ספרינגפילד. המשחק מגיע בסתיו לכל פלטפורמה אפשרית, ובינתיים תוכלו להסיר דאגה מליבכם – הקדימון למשחק נראה ממש טוב.

Skate

במשך הרבה מאוד שנים, טוני הוק היה לא רק סלבריטאי של עולם ספורט אתגרי, אלא גם שם נרדף למשחקי הסקייטבורדינג על המחשב האישי וקונסולת הווידאו. ענקית ההפצה EA רוצה לשנות את המצב, והניסיון הראשון שלה הוא משחק Skate. הקדימונים הראשונים של המשחק נראו מצויין, והטריילר שמגיע לכבוד תערוכת E3 מצליח לשמור על התדמית הטובה.

Super Mario Galaxy

מריו – אחד הגיבורים הגדולים ביותר של חברת נינטנדו הוא כבר מזמן לא רק גיבור של משחקי וידאו. מריו הוא גיבור תרבות, וככזה יש לכל משחק איתו מעמד מיוחד בקרב המעריצים. Super Mario Galaxy היא לא הגיחה הראשונה של השרברב לקונסולת ה-Wii של נינטנדו, אבל הפעם מבטיחים לנו משהו יוצא מגדר הרגיל וחוצה עולמות, תרתי משמע. הקדימון החדש מראה כיצד מדלג מריו בין כוכבים שלמים, הופך לדבורה ובאופן כללי עושה דברים מגניבים.

Wii Fit

בחברת נינטנדו השכילו להבין שקונסולת ה-Wii שלהם היא לא רק מכונת משחק, אלא גם מכשיר כושר אינטראקטיבי. כל מי שבילה שעה עם המשחקים הפיזיים של הווי, יכול להעיד כי זו אחת הדרכים הכיפיות ביותר להגיע למצב מיוזע ועייף. עכשיו יצרו בנינטנדו כותר שכל מטרתו היא להכניס אתכם לכושר ולעקוב אחר ההתקדמות שלכם, בעזרת התוכנה והמשטח האלחוטי ששוקל אתכם ואף יודע לזהות את התנוחה בה אתם נמצאים כשאתם עליו – דבר שימושי ביותר למשחקים פיזיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully