וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכתובת פרסומית

גיא גרימלנד

15.7.2007 / 11:28

שתילת פרסומות בדואר אלקטרוני שווה כסף: חברת הסטארט אפ אימפקטיה גייסה מיליון דולר

אימפקטיה טכנולוגיות, חברת הסטארט אפ שהוקמה כספין אוף מחברת שירותי התוכנה בלו סיסטמס של חבר הכנסת והשר לענייני גימלאים רפי איתן, סיימה בימים אלה גיוס של מיליון דולר מעופר היי-טק, רוני ענב (המשמש כיו"ר החברה) וחברת GBM.

החברה פיתחה פתרון תוכנה ארגוני שהופך את הודעות הדואר האלקטרוני היומיומיות היוצאות לכלי שיווקי על ידי הוספת מסרים שיווקיים ופרסומיים להודעות. זהו סבב גיוס הון שני שהחברה מבצעת, לאחר גיוס ראשון שביצעה בשנת 2006.

המוצר משתלב במערכות הארגוניות ובכך ממנף את המידע הגלום במערכות אלו לצורך יצירת פילוחים מדויקים. לדוגמא, מנהל השיווק יכול להגדיר במערכת ה-CRM (ניהול שירות לקוחות) פרופיל לקוחות אשר רכשו מוצר או שירות מסוים, ליצור על בסיסו קבוצת נמענים ולשייך לה תבנית מתאימה המציעה שירותים משלימים ושדרוגים תוך הפניה לעמוד הרלוונטי באתר החברה.

כתוצאה מכך, יחולו המסרים הייעודיים על כל תכתובת אלקטרונית הנשלחת מעובדי הארגון ומיועדת לקבוצת הלקוחות הללו.

בין לקוחות אימפקטיה טכנולוגיות נמצאות חברות כגון: ישראכרט, ביטוח ישיר, הוט, אמריקן אקספרס נסיעות ובזק בינלאומי.

"החברה מכוונת היום את מאמציה השיווקיים לגרמניה ולישראל. החברה צופה התרחבות בעתיד הקרוב למדינות נוספות באירופה ולארה"ב. התרחבות זאת נעשית לצד פיתוח מוצרים ושירותים משלימים", ציין יואב זבה, סגן נשיא בעופר היי-טק ודירקטור באימפקטיה.

הקשר של השר רפי איתן עם אימפקטיה החל בעקבות היכרות עם אייל מור, היזם ומנכ"ל אימפקטיה. מור הוא איש ממר"ם לשעבר. אחרי עשר שנות עבודה בטכ"ם (כיום נס טכנולוגיות) וכמנהל בכיר בשתי חברות סטארט אפ, הצטרף מור לקבוצת אנשי עסקים בראשות רפי איתן.

ב-2002 הקימה הקבוצה חברת שירותי תוכנה באיים הקריביים בשם בלו סיסטמס, וחיפשה עבורה מנכ"ל ישראלי. מור התגלגל לתפקיד ולאחר שפגש את אריק שימחיס, נולד רעיון העשרת הדואר האלקטרוני. השניים פיתחו את המוצר והחלו לנסות ולמכור אותו. כשראו שיש התלהבות בשוק, הוציאו את הפעילות לספין-אוף בתחילת 2005 תחת השם אימפקטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully