וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריטות נגמרות בתביעות

סוכנויות הידיעות

15.7.2007 / 14:23

תביעה ייצוגית נגד מיקרוסופט: קונסולת המשחק Xbox 360 שורטת דיסקים

תביעה ייצוגית הוגשה בשבוע שעבר לבית משפט מחוזי בפלורידה נגד מיקרוסופט, בטענה כי קונסולת משחקי הווידיאו Xbox 360 שורטת דיסקים והופכת אותם ללא-שמישים.

לפני שבוע בלבד, הודיעה מיקרוסופט כי בכוונתה להשקיע מיליארד דולר בתיקון תקלות אחרות שנתגלו בקונסולה, בין היתר בפונקציות הגלישה באינטרנט.

בתביעה הייצוגית, שמגובה לטענת התובעים בבדיקות מעבדה, נטען כי ה-Xbox 360 שורטת דיסקים באופן כה חמור עד שלא ניתן עוד להשתמש בהם. לטענת התובעים, אלפי בני אדם נפגעו מהתקלה בקונסולה הפופולרית. כעת הם דורשים מחברת מיקרוסופט פיצויים בסך 5 מיליון דולר, בנוסף לתיקון המוצרים הפגומים והחלפת המשחקים שנשרטו.

דובר מיקרוסופט, ג'ק אוונס, מסר בתגובה לתביעה כי לחברה לא הגיע מספר משמעותי של תלונות לפיהן ה-Xbox 360 שורטת דיסקים. "מתוך מיליוני קונסולות Xbox הנמצאות בשימוש, מיקרוסופט לא קיבלה תלונות רבות על כך שה-Xbox 360 שורטת דיסקים", אמר אוונס.

אוונס הוסיף כי לקוחות המאמינים כי הקונסולה שברשותם שורטת דיסקים, מוזמנים לשלוח את המכשירים למעבדות מיקרוסופט והם יתוקנו. כמו כן, רשאים צרכנים שרכשו משחק של החברה לשלוח דיסקים פגומים חזרה, ולקבל תמורת 20 דולר תחליף שעובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully