וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: טלוויזיה אלחוטית

16.7.2007 / 10:21

שונאים כבלים? לסמסונג יש פתרון בשבילכם - טלוויזיה אלחוטית עם משדר אותו תוכלו לשים אפילו בחדר אחר

כבלים, כבלים, כבלים בכל מקום - נמאס כבר מהכבלים האלה. הם מחברים כל דבר לכל דבר, מציקים מבחינה אסתטית, גורמים לנו להסתבך וליפול – מעצבן! נכון, יש פתרונות להסתרתם או סידורם, אבל בפינה האפלה של מוחנו אנו עדיין יודעים שהם שם, מחכים לרגע הנכון בשביל ליפול ולהרוס את האווירה.

חברת סמסונג מגיעה בשביל לעזור לכם. טוב, לא בדיוק לכם, אלא לשוק האמריקאי, אבל אין סיבה לחשוב שהטכנולוגיה שלהם לא תגיע גם לארץ. מדובר בסדרה של טלוויזיות פלזמה בעלות כבל אחד, שכל תפקידו הוא לספק מתח מהשקע לטלוויזיה. מאיפה מגיע האות, אתם שואלים? פשוט מאוד – מהאוויר.

הטלוויזיות מיישמות את תקן התשדורת האלחוטית החדש – 802.11n, וכוללות משדר בעל כל הכניסות הסטנדרטיות – כולל HDMI, אותו תוכלו לשים במרחק של עד כ-60 מטרים מהטלוויזיה. הדבר מאפשר לכם, למשל, לשים את כל הממירים, מכשירי הדיוידי וקונסולות המשחק בארון נפרד, בלי הצורך לכער את החדר עם כבלים. הטלוויזיות החדשות מגיעות בגדלים של 50 ו-58 אינץ', ותעלנה 3,599$ ו-5,299$ בהתאם.

מעבר לכך, יש לטלוויזיות הללו מפרט מרשים ביותר. תמיכה ברזולוציות של עד 1080p, יחס ניגודיות של 15,000:1, טכנולוגיות שונות של סמסונג לשיפור התמונה וכמובן – היופי שבאלחוטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully