וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשתוכי הפסיק לשדל

ערן גבאי

24.7.2007 / 11:16

נפסקו לגמרי הניסיונות של בזק בינלאומי לשדל עובדים בכבלים להעביר להם מידע מסחרי

מסתבר שאם רוצים לשים סוף לפעולות פסולות - זה בהחלט אפשרי, אלא שכמו תמיד, זה קורה רק כשמפעילים כוח. ל-TheMarker נודע כי נפסקו לגמרי הניסיונות של בזק בינלאומי לשדל עובדים בחברת הכבלים להעביר להם מידע מסחרי על לקוחות שמצטרפים לשירות האינטרנט של הכבלים.

בחברת HOT לא נתקלו עוד בתופעה בעת האחרונה. אתמול הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו מניעה זמני האוסר על חברת בזק בינלאומי, עובדיה ונציגיה, לפנות בכל דרך ישירה או עקיפה לעובדי חברת הכבלים HOT, כדי להשיג מידע על לקוחותיה.

סגן נשיא ביהמ"ש, השופט יהודה זפט, פסק נגד בזק בינלאומי בתביעה שהגישה נגדה חברת הכבלים בגין גזילת מידע סודי, בניגוד לחוק.

בנוסף, חויבה בזק בינלאומי לשלם לכבלים הוצאות משפט בסך 20 אלף שקל. השופט זפט קבע כי "נמצאו ראיות מהימנות לכאורה לנסיונות מצד עובדי בזק בינלאומי להעברת 'לידים', תמורת טובות הנאה שהוצעו לעובדי HOT".

פרשת הניסיון של בזק בינלאומי להוציא מידע מהכבלים שלא כדין נחשפה לראשונה ב-TheMarker במאי השנה. ביוני הגישה חברת הכבלים תביעה אזרחית נגד בזק בינלאומי בחשד לריגול תעשייתי, זאת לאחר שמשך שבועות קודם לכן הגישה חברת הכבלים כמה תלונות למשטרה נגד בזק בינלאומי.

בכבלים טענו כי בבזק בינלאומי שידלו עובדים בכבלים להעביר להם מידע מסחרי על לקוחות שמצטרפים לשירות האינטרנט של הכבלים - ובכך קיבלה לכאורה בזק בינלאומי יתרון תחרותי שלא כדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully