וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה מתקווננת

מיכל רמתי

24.7.2007 / 11:21

יצרנית הסלולר נוקיה רכשה את אתר שיתוף התכנים Twango במסגרת נסיונה להתרחב לאינטרנט

יצרנית הסלולר הפינית נוקיה רכשה את אתר שיתוף התכנים Twango, במטרה להתרחב לתחום האינטרנט. תנאי העסקה לא פורסמו, אך לפי הערכת מקורות ל"וול סטריט ג'ורנל", מדובר בעסקה ששווייה קטן מ-100 מיליון דולר. שירותי טוואנגו מאפשרים למשתמשים לארגן ולשתף אחרים בתמונות, וידיאו, אודיו וכדומה. נוקיה מעוניינת לשלב את השירות גם בטלפונים הסלולרים שלה, ויתכן לגבות תשלום על חלק משירותי האתר.

טוואנגו נוסדה על ידי 5 בכירים לשעבר במיקרוסופט, וממוקמת בביתה של סרינה גלובר, אחת המייסדות, ברדמונד, וואשינגטון. אף כי מדובר בחברה קטנה, והשירות פעיל חודשים ספורים בלבד, הוא כבר צבר כמה עשרות אלפי משתמשים, לדברי החברה. לדברי גלובר, הרכישה תאפשר הרחבת הצוות באזור סיאטל, המונה כיום 10 עובדים. רכישת החברה על ידי נוקיה תאפשר הגדלת משאבי הפיתוח של החברה.

עבור נוקיה, השירות יכול לתרום לממשק המשתמש של הטלפונים הסלולרים מהדור החדש שלה, בעלי חיבור לאינטרנט ומצלמות באיכות גבוהה. נוקיה החלה בשנה האחרונה לנסות להתרחב לתחום האינטרנט באמצעות רכישות קטנות. היא רכשה את מפיצת המוסיקה המקוונת Loudeye ב-60 מיליון דולר, שגם היא נמצאת ברדמונד, ואת יצרנית תוכנות הניווט gate5 בסכום לא ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully