וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: D-Link DUB-9240

24.7.2007 / 11:48

שוב חוטים מעצבנים, איך נפטרים מהם? חברת D-Link מגיעה לעזרתנו עם האב USB אלחוטי

נושא קבוע במדור הזה הוא הרצון שלי להשתחרר מהחוטים שפזורים ברחבי הבית. הלאה חוטים, אני אומר, יש לנו טכנולוגיה לחיבורים אלחוטיים ובה צריך להשתמש. חברת D-Link מקשיבה כנראה (טוב, אולי זה קצת מגלומני) והכריזה הלילה על USB Hub אלחוטי.

האב USB, למי שלא יודע, זה מפצל אליו ניתן לחבר מספר התקני USB, אשר מתחבר, בתורו, לשקע אחד במחשב. הדברים האלה הופכים ליותר ויותר קריטיים בבתים שלנו, כיוון שמספר הגאדג'טים והציוד הנלווה אשר זקוק לחיבור הולך וגדל, ואילו מספר השקעים המובנים במחשבים נשאר נמוך יחסית. הגאדג'ט שלנו קרוי DUB-9240, והוא מאפשר ליחידת הבסיס אליה מחברים את המכשירים לא להיות סמוכה למחשב עצמו, אליו מתחבר מקלט אלחוטי.

מעבר לכך שזה נוח מאוד מבחינה עיצובית - ניתן לחבר את ההתקנים לשקע שנמצא במקום בו אתם רוצים שיהיה ולא בהכרח במרחק קטן מהמחשב – הדבר הזה גם חוסך לכם את הצורך בתחנות עגינה למיניהן. חברו את המקלט הקטן ללפטופ כשאתם נכנסים לחדר, ותוכלו להשתמש בכל האביזרים בהם משתמש המחשב הרגיל בלי בעיות של חוטים וחיבורים מחדש.

הקוץ שבאליה הזאת, כפול הוא. מעבר לכך שהמכשיר יהיה זמין רק בסוף השנה, הוא גם יעלה לא מעט כסף – 220$ להאב של 4 חיבורים ו-120$ בשביל המקלט. בנוסף, טווח הפעולה שלו הוא רק 10 מטרים, אבל זו כבר בעיה שולית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully