וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומות במשחקים: גם בסלולר

גיא גרימלנד

25.7.2007 / 12:11

הפרסום במשחקי סלולר שווה כסף: הסטארט אפ innerActive גייס 1.5 מיליון דולר

חברת הסטארט אפ הישראלית innerActive, המתמחה בפרסום בסלולר, השלימה גיוס הון בהיקף של 1.5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים.

innerActive פיתחה פלטפורמה לשילוב פרסומות ותוכן שיווקי בתכנים סלולרים. המערכת של innerActive מספקת פתרון למפעיל הסלולר ולמפרסמים. היא מתחברת למערכות המידע של המפעיל ומאפשרת "שתילת" פרסומות ותוכן שיווקי במשחקים סלולריים.

בנוסף, מלווה המערכת את המשתמש ומספקת לו תכנים נוספים וקופונים סלולרים על בסיס הצלחותיו, שאותן ניתן לממש במדיות אחרות (אתרי אינטרנט ונקודות מכירה).

סלקום בחרה במערכת החדשה של innerActive בתחילת שנת 2007 כבסיס לניסוי ראשון רחב היקף של הורדת משחקים בחינם תמורת צפייה בפרסומות. בניסוי השתתפו כמה מהחברות הגדולות במשק וביניהן: תנובה, נוקיה, מקדונלדס, סמסונג, וולט דיסני ואדידס ששילבו פרסומות, תוכן שיווקי ומבצעים.

הניסוי הסתיים באחרונה והניב תוצאות טובות. לפי innerActive, שיעור התגובה לקופונים הסלולרים הגיעה ל-44% עם שיעור מימוש של 19%. בנוסף, מספר ההורדות של משחקים גדל בממוצע פי 10 לעומת המצב שקדם לפיילוט. את השיא שבר משחק הטטריס שמספר ההורדות שלו גדל פי 14.

innerActive טוענת שהמודל החדש הניע קהל גדול של משתמשים חדשים להוריד משחקים: 24% מהמשתתפים לא הורידו משחקים בששת החודשים לפני הניסוי ו-54% לא עשו זאת בשלושת החודשים שקדמו לניסוי. כ-78% הם משתתפים חדשים לעומת 12% בלבד שהם גיימרים כבדים.

זיו אלול, מנכ"ל משותף בחברת innerActive: "שוק הפרסום בסלולר הוא בעל פוטנציאל צמיחה אדיר והוא צפוי לגדול מ-1.5 מיליארד דולר השנה לכ-15 מיליארד דולר עד שנת 2011. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לממש את הפוטנציאל שלנו בשוק העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully