וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

28.7.2007 / 0:34

נמאס לכם שציפורים מעירות אתכם בבוקר? חכו שהשכנים ירכשו את ציפורי השיר הרובוטיות האלה

יש לנו רק דבר חיובי אחד לומר על הקיץ: הפעמון לא מצלצל בבית הספר ממול. כך, כשאפשר לקום מאוחר, הצלצול הארור - ולמה הוא נשמע כמו אוטו גלידה, למה? - לא מעיר.

אבל גם כשאין צלצול, יש ציפורים. הן שרות להן בהנאה, והורסות את המנוחה. אנחנו יודעים שטבע זה יפה ונהדר וכל אלה. אבל אם היינו רוצים לחיות בטבע, היינו עוברים לגור במושב בצפון או משהו כזה. אנחנו גרים בעיר, ולפיכך הרעשים היחידים שאנחנו מוכנים לשמוע הם רעשי מכוניות והמוזיקה המוזרה של השכנים.

אבל ציפורי שיר לא נמצאות בכל מקום. יש אנשים שיכולים לישון עד מאוחר מבלי שצפצופים מעצבנים יעירו אותם. לפחות, זה המצב כל עוד הגאדג'ט הנוכחי שלנו לא הפך למוצר נפוץ. כי השבוע יש לנו ציפורי שיר רובוטיות. הן מגיבות לתנועה, מזיזות את הראש ובעיקר שרות.

והן לא שרות שירים. אוה, לא. הקולות שלהן הגיעו היישר ממעבדת הצפרות של אוניבסיטת קורנל היוקרתית. כך שהצלילים שיטרידו אתכם בכל שעה יהיו צלילים *אותנטיים*!

והחלק הגרוע ביותר? הן זולות! הן עולות רק 15 דולרים ליחידה, כך ששכניכם שתמיד רצו לגור בטבע יוכלו לרכוש כמה וכמה מהן. ולהפוך את חייכם לסיוט ארוך ומתמשך.

אנחנו בעד רובוטים. אנחנו חושבים שרובוטים זה מגניב. כל עוד מדובר ברומבה שמנקה את הרצפה, לדוגמה. דברים שימושיים, אתם יודעים. וכל עוד הם מצייתים לשלושת חוקי הרובוטיקה של אסימוב. והציפורים האלה מפירות את החוק הראשון! "לא יפגע רובוט לרעה בבן אדם" אומר לכם משהו? פגיעה באיכות השינה שלנו היא פגיעה בנו! תשאלו רופאים, הם יגידו לכם. שינה זה חשוב.

לסיכום, הציפורים האלה הן דבר שמאד נשמח לא לראות בשכונתנו. הן קולניות, די מכוערות וסותרות את חוקי הרובוטיקה. הן הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully