וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

28.7.2007 / 14:40

אקשן מהעבר, אקשן מהעתיד, חידות מהטלוויזיה. יש מה שיש לנו בטריילרים שאספנו עבורכם השבוע

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו. בכל שבוע אנחנו אוספים אותם כאן לטריילרפאלוזה ששמו הוידאודרום. השבוע יש לנו עיבוד של פואמה אפית שהוא גם עיבוד של סרט, עיבוד של תוכנית טלויזיה, סמוראי עם רטייה על העין והרבה מאד אקשן.

Kengo: Legend of the 9

Kengo: Legend of the 9 הוא משחק חדש של חברת Genki, אשר מוכרת בעיקר ביפן, בזכות משחקי המרוצים שלה. במשחק הזה, לעומת זאת, לא תמצאו מכוניות וגם לא כבישים מודרניים סלולים – אבל סמוראים דווקא כן. ככה זה כשהמשחק מתרחש ביפן העתיקה, לכולם יש חרב והם לא מפחדים להשתמש בה.

שום דבר לא ידוע על עלילת המשחק, אבל היי, מה זה משנה כשיש לנו כאן סמוראי עם רטייה על אחת מעיניו? ואתם יודעים מה זה אומר – כל מי שיש לו רטייה וחרב הוא פיראט. ואם אנשי Genki יכניסו גם נינג'ות, אנחנו צפויים כאן לקרב מרהיב ומשובב עין בין שני נציגי המגניבות עלי אדמות. כל זה בהמשך השנה, רק על האקס-בוקס 360.

Lost: The video Game

המשחק שנעשה על פי סדרת הטלוויזיה המגה-סופר-מאוד-פופולרית 'אבודים' אמנם הוכרז כבר בשנה שעברה, אך עד כה לא ראינו שום דבר ממנו. הכנס השנתי Comic-Con היווה הזדמנות נהדרת בשביל קבריניטי הסדרה לחשוף, סוף סוף, מה מגיע למחשב האישי וקונסולות המשחק החדשות בתחילת השנה הבאה.

לא ברור כיצד עלילת המשחק, אשר תעקוב אחר אחד מניצולי ההתרסקות (אם כי לא אחת הדמויות המוכרות), תשתלב בזו של הסדרה, אבל ממה שרואים בטריילר אפשר לחזות בהופעות אורח של הדמויות הראשיות כמו ג'ק, לוק, סוייאר והרלי. מעניין אם המשחק יעלה 4 דולרים, או שמא 8, 15, 16, 23 או 42. בכל מקרה, זו בטח תהייה מציאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Beowulf

Beowolf – סיפור גבורה שנכתב במאה ה-12 לספירה, הצליח לשרוד את השנים ועתיד להפוך השנה לסרט הוליוודי גדול של רוברט זמקיס לאחר שעובד לתסריט על ידי ניל גיימן ורוג'ר אוורי. ובמקום בו יש שובר קופות פוטנציאלי, יהיה גם משחק. ככה גם הפעם, כשחברת Ubisoft הפקידה בידי אחד האולפנים שלה פיתוח של משחק לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי, אשר יהיה מבוסס על הסיפור האפי.

בניגוד לסרט, המשחק יתרחש לאורך תקופה של 30 שנה ויראה את כל סיפור חייו של Beowulf, והמאבקים שלו באויביו המרושעים. בהתאם לרוח התקופה, עתיד כל המשחק בכותר לראות כמויות מסחריות של דם ואיברים נשפכים. לא מאמינים לי? תראו את הטריילר.

Hellgate: London

הבאזז סביב Hellgate: London היה עצום עוד מאז שהוכרז כי המשחק נמצא בפיתוח. ככה זה כשהאולפן המפתח הוקם על יד יוצאי חברת בליזארד, וכמה מהם היו אחראיים ליצירת 'דיאבלו'. גם במשחק הזה ייאלץ השחקן להלחם במפלצות מהגהינום, אבל הסביבה השתנתה, והמשחקיות גם כן.

Hellgate: London עומד להציג לשחקן שילוב מוזר בין משחק תפקידים לבין משחק יריות מגוף ראשון, כשבנוסף לזה הוא יכלול גם אלמנטים רבים של כותר תפקידים המוני בזכות המערכת המקוונת הענפה שלו, אשר תאפשר לשחקנים ליצור חבורות ולעבור את המשחק ביחד, כשבכל פעם החוויה שונה בגלל שהשלבים רנדומאליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully