וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Taser C2

29.7.2007 / 8:51

החברה שמייצרת את הטייזר החליטה לתת לכ-ו-ל-ם להיות מהממים. כלומר, להמם עם 50,000 וולט

טייזר היא החברה שמייצרת את השוקרים בהם משתמשים במשטרה האמריקאית. ודאי ראיתם אותם באינספור סרטים ותוכניות טלויזיה. הם יורים שני כבלים דקים ומעבירים דרכם 50,000 וולט, מה שדי גורם לכל אדם נורמלי לאבד הכרה.

ישבו וחשבו בטייזר: איך נגדיל את השוק שלנו? מכרנו את המכשירים שלנו לכל שוטר באמריקה, ויש גבול לכמה שדרוגים אנחנו יכולים לדחוף להם.

ואז הם נזכרו שיש להם עסק עם פרנואידים שישמחו לשלם כסף טוב בעבור אמצעי הגנה מוגזם לחלוטין. אז הם נתנו למכשיר שלהם עיצוב קצת יותר "מעוצב", הקטינו את הטווח שלו מ-9 מטרים ל-4.5 (אין ספק, הפכו אותו לבטוח לגמרי לשימוש בצעד הזה), ושלחו אותו לשוק הצרכני! ויש אפילו דגם ורוד!

תכלס? מקומו של הדבר הזה בטור הגרוע של השבוע. 350 דולרים בעבור מכשיר שהוא תאונה שמחכה להתרחש? אוי. אבל... תשמעו... זה מגניב. אין דרך אחרת לומר את זה. האם מטריד אותנו שאנחנו מתלהבים כל כך מהמחשבה על לירות שני כבלים דקים ולראות את אויבנו מתעוותים ונופלים? כן. קצת. אבל לא ממש אכפת לנו. הרי גם כשתהיה חרב אור כמו במלחמת הכוכבים אנחנו נתלהב. והדבר הזה מסוכן באמת! זה חותך כל דבר! ראינו בסרט אז זה בטח נכון!

וכן, אין ספק שהעובדה שמכשיר "מהסרטים" הופך למכשיר צרכני היא חלק מההתלהבות. אבל, כאמור: לא ממש אכפת לנו למה אנחנו מתלהבים. העיקר שזה קיים, וזה מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully