וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

30.7.2007 / 16:42

Metal Gear Solid 4 מתברר כמשחק סוטה למדי, ה-PSP של סוני זוכה לשדרוגים והמסדר הישועי מגיע ל'סקנד לייף'

הדיו האלקטרוני של הטור הקודם שלי עוד לא הספיק להתייבש, וכבר התברר שאחד הדברים להם ייחלתי קרה – סוף סוף קיבלנו הצצה אל המשחקיות של Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. ולא סתם – יותר מ-10 דקות של הדגמה.

מעבר לכך שזה נראה יפהפה, הקטע הזה מזכיר לנו כמה היפנים הם אנשים מוזרים ופסיכוטיים. כבר במשחקים הקודמים השתמש סנייק במגזינים עם בחורות בבגדי ים בשביל לשפר את הרגשתו, והפעם יש לו פיקסציה ממש מוזרה לאברי מין גבריים. תראו את הקדימון, שימו לב באיזה איבר גוף של הפסל הוא נוגע בשביל להסוות את עצמו, ואל תתפלאו כשיציגו לכם את המתקפה בה סנייק מושך באשכיו של אויב כדי שזה יאבד הכרה. סוטים, היפנים, ממש סוטים.

PSP: הרבה יותר מסתם PSP

אבל עזבו אתכם מארץ השמש העולה, בואו ונסתכל על משהו שקורה הרבה יותר קרוב לבית. קונסולת ה-PSP הניידת של סוני, אשר קיבלה לפני מספר שבועות גרסה דקה ומהירה יותר שתושק בעוד מספר חודשים, לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה, במיוחד כי בשביל להגיע על הזרים היא תצטרך לחצות את הגדר לשטח של נינטנדו וה-DS שלה.

למרות בתכונות כמו מסך מגע ומשחקי נינטנדו היא לא יכולה להתחרות, ל-PSP בכל זאת יש מספר טריקים בשרוול, או יותר נכון במשרד הפטנטים. אחד כזה נחשף בסוף השבוע שעבר, והוא כולל אמצעי שליטה אלטרנטיבי לקונסולה – הבקר של פלייסטיישן 3. הפטנט אותו רשמה סוני הוא על ממשק חיבור בין הבקר לקונסולה, אשר יאפשר לאנשים לשחק בכותרים בלי לדאוג לכפתורים קטנים ופד אנלוגי צפוף.

מעבר לכך, חבר הסניף האירופאי של סוני אל רשת Sky הבריטית בשביל להביא לגיימרים בבריטניה ואירלנד שירותי וידאו על פי דרישה. טרם ידוע איזה חומר יהיה שם, כיצד יועבר ומה יהיה מחירו – כל זה יוכרז בתערוכת לייפציג אשר תתקיים בעוד מספר שבועות בגרמניה. אך כבר עכשיו אומרים אנשי החברה כי אם המיזם יצליח, ישקלו להגיע איתו גם לשטחים אירופאיים נוספים. מעניין אם זה כולל את ישראל?

החיים השניים שלי עם ישוע

המסדר הישועי של הכנסייה הקתולית מורכב מאנשים שמטרת חייהם היא לחנך אחרים לנצרות טובה ומועילה, ולגרום לכל מי שרק אפשר לאמץ את ישוע בתור המושיע האישי שלהם. כמעט בכל מקום הם פועלים – ב-112 מדינות יש להם מיסיונים, ומסתבר שזה לא מספיק. בעיתון של הכנסייה הקתולית באיטליה, פרסם אחד מחברי המסדר, אנטוניו ספרדו שמו, מאמר בו הוא אומר שהקרב על הנשמות של האנשים לא יכול להתקיים רק בעולם הפיזי, וצריך לעבור גם לעולם הוירטואלי. כן, ניחשתם נכון, הישועים באים ל'סקנד לייף', וינסו "להציל" כמה שיותר אנשים.

"עמוק בפנים, העולם הדיגיטלי יכול להיחשב, בדרך כלשהי, לשטח של מיסיון" אמר ספרדו, והוסיף כי "סקנד לייף נמצא במקום בו ישנה הזדמנות לפגוש אנשים ולגדול, עליה אסור לוותר. לכן, כל יוזמה שיכולה לעודד השראה אצל התושבים בצורה חיובת, צריכה להיחשב להולמת.

בסך הכל, זוהי חשיבה מאוד הגיונית ומתקדמת – דבר אותו לא אומרים הרבה על מוסד הכנסייה. הבעיה היא שהחשיבה הזאת מתועלת, כרגע, לצרכי תעמולה ומיסיונריות – דברים אשר לי, אישית, צורמים מאוד. ומצד שני, סקנד לייף זה מקום נוח, ואם אתם לא רוצים שמישהו יציק לכם – פשוט סננו אותו או תפרשו את הכנפיים ועופו הרחק ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully